FAB!

JA
Dagens skrattattack får ni om ni kikar in här!

Kommer ni inte in på länken?

Kommentarer
Postat av: Angel

Länkarna funka inget vidare,men älska hennes första programm i går,såg du det?I sådana fall vad tyckte du som Mamma?Vissa mammor i tv har man hört idag tog illa vid sig av tex Alex Schulmans ord att barn är ointlligenta osv.Lite nyfiken på din åsikt.Var det nåt du tog illa vid dig på?Trodde inte pgrogrammet togs på så stort allvar.

2008-01-16 @ 09:31:17
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Cecilia

För mig funkade länken! Såg programmet igår och många skratt :)

2008-01-16 @ 09:34:59
Postat av: Cecilia

FICK många skratt skulle det vara...

2008-01-16 @ 09:35:25
Postat av: josefine

Angel: jag älskar Carolina och jag skrattade bara. Har full förståelse för att de som ej har egna barn håller en viss distans genom att skämta om det. Vem skulle frivilligt kliva upp kl 6 och svettas framför spisen bland falukorvar? Just det.. En Mamma eller Pappa som älskar sitt barn över allt =)

2008-01-16 @ 10:10:08
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Emelie

Det var det roligaste program jag sett på länge! Jag älskar Gynning och tycker hon är hur rolig och cool som helst. Programmet var lite provokativt men som sagt jag älskade det och många skratt blev det!

2008-01-16 @ 12:53:09
URL: http://emeliese.blogg.se
Postat av: Stina

Såg igår kväll när programmet visades och jag både skrattade och grät. Gynning är ju bara för rolig men självfallet måste man ju sila vissa saker tex. de som Alex schulman sa om barns ointelligens, vi vet ju hur han är. Hann gråta en skvätt också i slutet vid barnafödseln, sitter själv med bulle i ugnen och har inte många veckor kvar =). Att barnen är mångas nya lilla svarta håller jag helt och hållet med om, och (som jag såg det) så visades allt detta med ironi, för visst är det lite så?

2008-01-16 @ 13:57:08
Postat av: Cassie

Haha hon är för gullig ^^,
Gillar henne dock inte, men hon kanske har ändrats.
Måste kolla på hennes nästa program. När går dt?

2008-01-16 @ 18:07:28
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0