Kitchenboy

Nu har vi ätit, Elian åt några majskorn och lite kyckling. Hans mage är ju krympt men han är HAPPY! Det gör mig lycklig att han är i bättre form.


Detta är tydligen "the place to be"
Elian tar sig hit med en av de tio stolar som finns. Annars gallskriker han. Men det är ju så kul att  "diska"?!



Imorse då E sa att han och Elian skulle gå en tur ut idag ( det var han som skulle vara hemma med pluttis i utgångspunkt) så sa jag NEJ det kan man inte göra redan idag. Men nu verkar formen onekligen toppen och en stund i vagnen vore nog inte fel. Frisk luft och lite annat att titta på tror jag gör honom gott. Och mig :) Ska se om nya Family Living finns i butik, gissar på onsdag men testa kan man ju göra.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas ni får en härlig tur och att solen tittar fram, Här i sthlm har man nästan lite vår känslor när solen skiner ;-) Krya på dej! Kram

2008-01-14 @ 13:02:27
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Jessica

Synd att Elian är sjuk IGEN, osis!
Dock mår barnen bättre av att få komma ut och få en nypa luft även om de är sjuka, ex sova i vagnen ute och få ventiliera bort alla baciller!

2008-01-14 @ 13:25:41
Postat av: Frida

Kul att lilla Elian är i bättre form. Är alltid så synd om de små när de blir sjuka. Hoppas ni har fint väder i Oslo idag. Här har vi -14.

Ha en fin dag och krya på er.

Massa kramar

2008-01-14 @ 14:18:43
Postat av: Isabellas pappa

Kul att han mår bättre. Tyvärr kan jag inte säga detsamma. 40 graders feber hade jag igår:( Nattlampan är i alla fall beställd;)

2008-01-14 @ 14:35:27
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Mie

Å herregud så nydelig sønnen din er! Smelter helt når jeg ser han på det første bildet. Joggiser og tøfler! nååå så søtt!! En sånn en vil jeg også ha en dag! (Lurer på om det går an å bestille..? hihi)

2008-01-14 @ 15:59:44
Postat av: josefine

TACK TACK TACK!! Jag blir så stolt då ni skriver fint om Elian =)
Isabellas Pappa: hoppas du är back on track idag!!kram

2008-01-16 @ 10:16:38
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0