Lekparken!

Nu har jag nyss duschat och Elian sover ute. Trött var han efter lek ute! Just i denna stund har det börjat snöa men då vi var ute så bvar det småregn och HALT! Men han kämpade på och kastade sig utför kanan framlänges, på rygg och sittandes HELP!


Snön smälte bort och det var mest isigt.
Men han klättrade i och ur allt.


Hmm vad är detta?


Nej du är detta en snögubbe Mamma så får det vara!

image3061
Här skulle jag fota samtidigt som jag skulle hjälpa till då han åkte men han är SNABB och kastar sig själv ut =)


Det ser ut som vi var ute i mörker men det är blixten som gör det!

Då vi var på väg ifrån parken så kommer det en liten en ( som Elian ) med röd dress och tultar mellan sin Mamma och Pappa. Hon pekar på oss och Elian på henne. De pratar "sitt" språk och är så söta. Föräldrarna var nog småstressade då de använde exakt samma språk som vi gör: Vi ska åka brrrm brrm.
Det är kul att se andra i samma sits, man beter sig ganska lika i kroppsspråk, prat och rutiner,

Jag måste påminna er om att det är sista dagen idag att tävla. Alla kommentarer är så fina fast ni egentligen inte behöver skriva mer än ett hej =) Jag lottar ALLTID och det är så trist att inte kunna ge priser åt fler. Men hursom så måste jag säga att ni som har mirakel eller längtar efter mirakel i magen berör mig, det blir så rörande att tänka på. Hur många som älskar och längtar. Det är fantastiskt och jag önskar er ALLA ett stort LYCKA TILL!

Oj nu snöar det STORA flingor ute, så mysigt! Men det smälter väl bort på marken direkt. Vi tänkte åka till stan och byta ett par vantar på POP som gått sönder och fixa lite annat. Jag är väldigt sugen på cappuccino och kanelbulle.



Kommentarer
Postat av: hilda

åh vad mysigt ni verkar ha det :)

2008-01-12 @ 11:50:01
URL: http://molnina.blogg.se
Postat av: Satu

Åh vad det lät mysigt!

Hoppas ni njuter Lördagen =)

Varma kramar från Stockholm

2008-01-12 @ 12:19:45
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: josefine

:)

2008-01-13 @ 19:02:58
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Birgerkaia

i love this page keep it up.

2009-08-26 @ 08:04:12
URL: http://birgerkaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0