Madde...


Nu vet inte jag om jag får ta en bild såhär men denna kommer ifrån finn.no och jag blev så rörd av den. Madde, detta kunde ha varit du om några år. Du var en FANTASTISK tjej med skinn på näsan som alltid var snäll och glad. Att du inte finns bland oss gör mig så otroligt ledsen och jag tänker på dig oftare än du tror, eller jag vet att du vet...Men ibland tror jag att jag drömt att du lämnat jorden, men så kommer jag på att du faktiskt gjort det. Makaroner på balkongen, förfester i våra lägenheter, hänga med tjejerna... aldrig mer. Jag önskar av hela mitt hjärta att du har frid nu♥




Kommentarer
Postat av: lilla anna

Så fint skrivet... fick tårar i ögonen. Stor kram till dig

2008-01-21 @ 22:09:25
URL: http://anapanasiti.blogg.se
Postat av: Milla

Klart hon vet. Kram på dig!

2008-01-21 @ 22:36:59
URL: http://cutie.bloggagratis.se
Postat av: evelina

åh jag förstår din saknad, hade med en underbar kompis som inte längre vandrar på denna jord...

kram

2008-01-21 @ 22:48:33
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: angelica

åhh gumms! jag tänker lika mycket varje dag! saknar henne enormt mycket! kan inte förstå att det gått 6 månader nu, 6 månader av sorg o väntan, tron o hoppet på att hon en dag ska komma in springades i min lght o skrika hallååå, så som bara hon kunde :)
saknar min/våran madde! men jag vet att hon finns här och att hon vakar över oss! o vi kommer o ses igen :) ha våra fester och toka oss igen som förr :)och jag tror verkligen att hon har frid nu, hon är där uppe o mår så gott, lagar mat o kollar till oss hela tiden!
måste pratas vid ngn dag o ses nu när jag såg att du inbokat en sundsvalls resa!!

har en fin film med henne om du vill ha, som hennes syster klippt ihop. och en annan film, inte lika fin, men en avskeds film. du får säga om du vill se den.

hoppas ni ha en bra kväll! pussar!
o vi ska vara glad för att vi har varann! det är det bästa som finns, kärlek i alla former!

2008-01-21 @ 23:08:03
Postat av: Josiee

vilken fin bild!

2008-01-22 @ 06:23:52
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Karin

Vad fint skrivet. För oss som inte vet undrar jag förstås vad som hände henne? Skriv gärna om du vill!
//Karin

2008-01-22 @ 09:44:16
Postat av: anne

SAKNAD

Så liten plats en människa tar på jorden.
Mindre än ett träd i skogen.
Så stort tomrum hon lämnar efter sig.
En hel värld kan inte fylla det.

Så litet en människas hjärta är.
Inte större än en fågel
rymmer ändå hela världen
och tomma rymder större
än hela världen
ändlösa tomma rymdskogar
av tystnad sång

2008-01-22 @ 17:52:33
Postat av: Viktoria

Åh så fint!

2008-01-22 @ 17:54:15
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Mariel

hej Jossan... brukar halka in på din blogg ibland är alltid kul att se vad du pysslar med :) Idag såg jag att du hade skrivit om Madde, det var jätte fint tycker jag och även fast jag får tårar i ögonen så blir jag alltid varm i hela kroppen när jag tänker på Madde. Känns bra att veta att vi är många som tänker på henne varje dag!!! Ha det bäst!!! Kram

2008-01-23 @ 08:20:56
Postat av: josefine

Vad fint ni skrivit!

angelica: ja tänk att du är sambo nu =) Är så glad för din skull att du är lycklig! Jag förstår att saknaden måste vara väldigt påtaglig, speciellt då du bor i området... Uff. Stor kram
Mariel: Å så kul att du kikar in! Har du det bra? Jag såg din käa på Carlings då vi sprang in en dag då vi var hemma =) Hoppas du får en fin dag och ja jag tänker på henne ofta, vi får göra det bästa av våra liv. Det hade hon velat. Kramar!

2008-01-23 @ 08:28:50
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Taylormayde

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-10-12 @ 11:04:10
URL: http://www.taylormayde.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0