Mysiga Bestemor!


Tänk som vi tycker om dig Grethe♥. Att du finns för oss på alla vis betyder så massor. Jag är GLAD att du är genuin, varm och står ut med att vara min nära kvinna som jag verkligen kan prata med. Önskar att alla hade en svärmor som dig! Vet att du vill oss väl.

Elian somnade nästan vid bordet så Grethe bytte om på honom och han fick välling i famnen ist för gröt. Sen spydde han ut allting då han skulle sova. Han gör det lätt, om han är för trött, varm, mätt. Imorgon är oavsett dagis stängt så vi kör halva dagen hemma med gullet. Han behöver ro och kärlek! Lite varm var han allt ikväll men jag tror det beror på massa lek på dagis plus att han är övertrött.


Kommentarer
Postat av: Lea

Jag är ju så jäkla nyfiken av mig, älskar paket!!!Du, vad var det i paketet!!!

2008-01-17 @ 21:42:53
Postat av: v

Så fint du skriver om/till din svärmor!
Hoppas nu att inte lilla E är sjuk igen :( ´
Krya på er och sov så gott!

2008-01-17 @ 21:43:11
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Sessan

Natti natti tillbaka till er alla 3

2008-01-17 @ 21:47:13
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad kul att du går ihop så bra med din svärmor!
Går din fästman lika bra ihop med din mamma (och pappa) men mammor brukar vara mest komplicerade? I alla fall så är min svärmor det. Jag hittade den här bloggen idag och jag lär återkomma!

2008-01-17 @ 22:00:10
Postat av: josefine

Lea: haha massa fint!
v: tusen tack!
Sessan: tack söta!
Sofie: ja det är jättekul! välkommmen åter.

2008-01-18 @ 19:59:41
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0