Natta Lille Vän!

Elian ligger sen kl 19 och ska sova. Då han lagt sig kan man andas ut och jag landar oftast i soffan. Alla leksaker är ihopplockade, kläder ligger i tvättkorgen och nya framme tills imorgon. Det blir tyst, lungt och jag tycker känslan är skön. Skön för att han får sin sömn i sin kära säng, att vi får vuxen + egentid. Vi har flera timmar efter kl 19 att göra vad vi vill på, ensamma eller tillsammans. Den ena kan gå ut, båda kan gå ut ( alltså utanför dörren =)) om vi ringer en snällis och ja livet är lite mer som förr. På nåt vis. Men jag älskar att Elian finns hemma, då han sov borta vaknade jag kl 7.15 och sen varje kvart. Att gå in och kika på honom då han sover gör mig lycklig och stolt, ibland vill jag ta upp honom. Jag saknar honom ofta.

Mammahjärtat är ständigt i tjänst och jag ÄLSKAR det. Jag älskar att vara trött, utmattad, full av intryck, att jag lär mig nya saker varje gång han blir sjuk, lär sig något nytt eller som idag då han satt med mig länge och läste en pekbok. Det var första gången vi hade den slags kontakten även fast vi så många andra gånger läst böcker. Allt är spännande, allt är nytt, allt är rutiner, allt är kaos. Det är bara härligt. TACK TACK TACK  för att jag får uppleva detta liv. Jag ska göra allt för att jag och min lilla familj ska vara lyckliga i alla våra dagar. Långa dagar. Många dagar....


Vårt mirakel.
Att ha dig i livet gör livet till något jag aldrig vill lämna, men jag finns för dig för alltid.
Mamma ( och Pappa) älskar dig mest av allt!♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ida

åååh vilken söötunge! ååh. Och t-shirten är så gullig!

2008-01-08 @ 19:37:33
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: Sandra

Så söt, dina berättelser om familjelivet på din blogg får en att längta till man själv ska skaffa familj! Hur gammal är Elian?

2008-01-08 @ 19:39:45
Postat av: Malin.E

En vacker gosse :-)

2008-01-08 @ 19:44:00
Postat av: Zandra

Vilket härligt inlägg, säger nog precis allt om det familjelivet man själv önskar få snart ;-)
Njut och Mys och ha en trevlig Tisdag kväll, kram

2008-01-08 @ 19:52:29
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Stina

Vad fint du skriver. Och jag känner som du, mammahjärtat klappar jämt. Även om vi ännu inte har så mycket egentid. Trevlig kväll! Kram

2008-01-08 @ 20:09:58
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: malin

åh den där bodyn köpte jag till mitt kusinbarn nyss :D den är så snygg :D

2008-01-08 @ 20:46:26
URL: http://malloosan.blogg.se
Postat av: Anonym

härligt o inte göra nånting ibland också!

2008-01-08 @ 20:58:50
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Nanna

Han e så söt i sin nya frysir, passar lillprinssen perfekt. Kram

2008-01-08 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0