Pappas födelsedag!

TACK för allt fint ni skriver. I helgen ska jag svara!! Nu ska vi bara vara i soffan och jag ska snart lägga mig och sova. Vi har haft en härlig eftermiddag med Eivinds familj. Pizza ( yoghurt för mig) och morotskaka som han önskat. Allt shoppat, underbart att få göra det enkelt ibland =)


Sötaste tröttisen efter dagis. Glad över sina nya dinosaurier ifrån Hawaii =)


Familjen!
Då E fyllde 25 var jag också superillamående och tröttis, då låg Elian så liten så liten i min mage. Alla ni som bär på mirakel, jag är SÅ glad för det ni får uppleva.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åå jag längtar så enormt till den dag jag också får bära ett mirakel i min mage. Är 24 år och börjar känna suget efter att bli mamma. Men måste ju hitta mig en pojkvän först ;) Vilken mysig kväll ni verkar haft! Och snart är det äntligen helg, helt underbart! kram

2008-01-17 @ 21:17:54
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

2008-01-17 @ 21:20:53
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Sessan

Grattis grattis med dady idag!!

Tack för kommentar vännen, du förstår säkert att jag är super stolt mamma idag ;0)
& ja, vi "Høne mødre" säkrar nog våra
dyrbara barn det bästa vi bara kan!!
Vi köpte föresten oxå Besafe först, men tyvärr passade det inte bra i vår bil. Mor med långa ben fick inte platts framtill över huvud taget!! Men det är knall fint ;0)
Ny har vi Acta Graco Duo Logic & alla sitter tryggt & prima i bilen (vi är ju några stycken när vi skall bil semestra *hi hi*, nästan 4 vuxna)

Kram & njut kvällen med dina E

2008-01-17 @ 21:29:27
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Emma

Shit va snygg din pojkvän/man? e !!
En riktig dröm:)
Njut livet

2008-01-17 @ 23:42:29
Postat av: josefine

Angelica: Jag önskar dig massa lycka!!! kram
Mingla: jag svarade dig längre upp, vet tyvärr inte och tack =)
Sessan: TACK =) Svarade inne hos dig! puss
Emma: tack ;) Han är finast enligt mig =) Kram

2008-01-18 @ 20:01:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Johanna och Viggo

att det kan vara så underbart att må illa samtidigt som suuuuperjobbigt är sjukt egentligen! Men som du säger UNDERBART! Är i v 20 o har en grym växtvärk i mellangärdet.. men avd gör det .. det innebär ju att bebis växer som bebis ska =) Stor helg kram till er!!

2008-01-18 @ 23:15:15
URL: http://www.freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0