Vår stora kille!


Idag då Elian kom hem. Slappar av.

Nu har jag och han varit hos Bestemor en stund och myst med snöovädret vinande utanför. Tända ljus är så mysigt. Jag har en fantastisk svärmor, det känns otroligt lyxigt och värdefullt. Nu "grötar" killarna =)

Update kl 19.44: Elian sover inte, han snackar med sig själv. Det var snart en timme sen vi la honom. Jag är tröttis idag och ska bara slappa med E och film. Stackars Jessica är fast i Madrid så vi får se vilken dag hon dyker upp.

NJUT kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är också så nyfiken om du är gravid igen? tänkte på när du drack mineralvatten med tjejerna då de drack vin? Såg att någon annan frågat med att du ej svarat? Tack för en härlig blogg!! Tittar in här så ofta jag hinner!

2008-01-05 @ 18:57:45
Postat av: josefine

Hej! Jag har bara inte hunnit svara på ganska många kommentarer, tänkte ta tag i det ikväll då Elian strax sover. Jag drack mineralvatten då min väninna bor en liten bit ifrån oss så jag tog bilen och ville vara pigg på jobbet! Är jag gravid så berättar jag sånt tids nog =)

2008-01-05 @ 19:00:58
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lea

Hej!

Vill bara säga att jag ÄLSKAR din blogg. Den förgyller verkligen min dag! Hur söt är inte din son...
Du har en härlig inställning till livet!

Längtar efter barn,frågan ovan får jag varje dag typ... inte OK att ställa den tycker jag, då det faktiskt inte är så att en bebis kommet bara för att man vill..Men jag ger inte upp hoppet!!!

Ska bli spännande att följa din bröllopsplanering, snart ett års dag för mig och vilken dag sen, det blev precis som jag drömt om!

Ha en toppenskön lördagskväll.

Hälsningar från ett kallt sthlm!

2008-01-05 @ 19:38:32
Postat av: josefine

Lea: TUSEN tack!!!Jag önskar att ni får ett mirakel! Lycka till. Har ni så kallt? Härligt att du fick ditt drömbröllop =) KRAMAR!

2008-01-05 @ 19:44:22
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: linda

så stor han blivit, han är så sööt. :) hela familj är söta. :) älskar din blogg josefine. :)

2008-01-05 @ 20:03:42
URL: http://tabortallaord.blogg.se
Postat av: Jenny

som han växer... stor kille nu ju. Söt är han också :)

2008-01-05 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0