Åter ifrån IKEA!

Nu är vi hemma! Det är stekhett ute men jag är fortsatt förkyld så jag orkar inte med hettan så jag ligger inne lite nu. IKEA gick smärtfritt och vi ska nog sälja vår ( MYSIGA...) soffa och köpa en ny som passar ännu bättre här hemma. Måste fundera liite till bara innan vi bestämmer oss. Vit blir den iallafall.


Det var många som skulle beställa kök idag, jag kände att det var TUR att vi inte var en av dem... Vi hittade allt vi skulle ha och slapp kö i kassan, inte ofta!


Prinsen sov hela stunden vi shoppade så vi fick väcka honom på slutet så att han ska sova ikväll. Här ligger han och myser och funderar, han vill gärna ligga så en stund innan vi får prata med honom.

Bebisen i magen sa helt plötsligt att den ville ha varmkorvar.... Så alla ställde upp och åt med mig.


Fina t-shirten Elian har idag kommer ifrån Åhléns, de har ju jättefina barnkläder!


Vi köpte jordgubbar på IKEA och sen hämtade vi Onkel Håvard. Här har bröderna köpt mat + blommor!


Nöjda tror jag allt att de är, kall öl och killsnack.
Elian badar och jag är tråkig som ligger inne. Men jag ska snart gå ut och äta, Bestemor kommer också.
Onkel Håvard är singel igen och han är den BÄSTA killen förutom E, bara ett tips ;)





Kommentarer
Postat av: Emma-pemma

Hihi... tyvärr upptagen, annars är jag väldigt svag för norrmän... ler



Corona... nog den godaste ölen som finns...!



Trevlig Helg!



/Emma.

2008-07-12 @ 19:11:54
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej!Tack för att du delar med dig av ert liv,i din blogg!Är inne ofta&tar del av er vardag&det du delar med dig av.

Åå så Onkel är singel,synd man bor här i Sundsvall då för han är ju jätte snygg.Är åxå väldigt svag för norrmän.



Många kramar Kicki

2008-07-12 @ 19:31:27
Postat av: Linda

Tipset gjorde så jag fick fjärilar i magen ;)

Han verkar vara en riktig drömkille(spanat in han länge).. Nån email? hihi

2008-07-12 @ 19:56:26
Postat av: Maddis

Han ser supper mysig ut.Hur gammal är han? Omdu har lust så kan du fråga om han har lust att ta en blinddate i Göteborg? Hoppas att du frågar väntar på svar.Ja man får fjärilar i magen av att se på han.En kille i min smak.Kram Maddis.

2008-07-12 @ 22:08:23
Postat av: Milla

Också blivit singel precis, och halvnorsk är jag också, hint hint ;)

2008-07-12 @ 22:11:27
URL: http://cutie.bloggagratis.se
Postat av: Maddis

Hej.

Har skrivit förut och frågat om han är singel men då var han ej det. Kan du hjälpa mig med en blind date blev bara så kär i han när jag såg han på din blogg första gången men då var han upp tagen.Men nu är han singel sååå snälllla kan du inte fixa en blind date i Göteborg.Man får fjärilar i magen av att se han.Hoppas att du mår bra och inte mår allt för illa.

Kram på dig och din underbara familj.

Maddis

2008-07-12 @ 22:20:06
Postat av: Henna

Jättebra smak du har! Inredning alltså. Fina saker och möbler.. :) Kolla görna mina bilder =)

2008-07-13 @ 17:22:18
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Henna

Jättebra smak du har! Inredning alltså. Fina saker och möbler.. :) Kolla görna mina bilder =)

2008-07-13 @ 17:22:19
URL: http://letilllivet.blogg.se/
Postat av: Malin M

Vilken supersnygg klänning du har! Och armbanden är väldigt vackra. Vad är det för märke på dem? Du verkar ha väldigt bra smak!! Och vacker som en dag är du! Ha en superskön sommar! Kram!

2008-07-13 @ 19:45:17
Postat av: Miss0

Oh, har han blivit singel nu? Håvard ser riktigt charmig ut ;) (det är inte första gången jag skriver det i din blogg haha) Du tror inte han vill agera guide nu när jag flyttar till Oslo i augusti/september? :) För jag om nån kommer nog vara rätt vilsen där höhö.



Hoppas du och din fina familj har det bra! =)

//Sanna

2008-07-14 @ 19:19:56
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0