Bästa besöket!

Vi fick mysbesök av Ashi och Henrik som tog bussen ända hit! SÅ mys och barnen lekte tills de nästan somnade. Nu har vi besök av Bestemor och Onkel kommer strax.


Dancing time!


Kycklingkorvar till lunch.




Sötaste kompisarna!


Lite banan är alltid gott då man röjt omkring en stund.
Sen fick alla fina rosa hallonsmoothies med vaniljglass i men då tog mitt batteri slut.

Tusen tack kära ni för besök idag, ni gjorde vår dag!
LOVE YOU.

Jag fick förresten rosor av E idag, ja ifrån Elian också om man ska tro på det söta kortet som följde med. HAPPY blev jag!














Kommentarer
Postat av: Cissi

Goa vänner är det bästa! Utan mina fina vänner vore mitt liv inte komplett. De tillsammans med min älskade son och sambo är det bästa.

Ha en fin kväll! Kram

2008-07-22 @ 19:00:27
Postat av: Angel

Va mysigt

2008-07-22 @ 19:01:06
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

Vad långt och fint hår du har fått nu! Har du bestämt hur du ska ha håret på bröllopet?

Har mycket att läsa ikapp nu i din blogg, jag har själv gift mig och varit på bröllopsresa, men nu har jag lite abstinens av att läsa vad du har varit med om under tiden haha!

STORT grattis till bebisen om jag inte sagt det förr förresten!



kramar!

2008-07-22 @ 19:43:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Martina

Apropå onkel, hur går det med dejten?

2008-07-22 @ 20:43:03
Postat av: Anna-Lena

Oj vad massa mysoga bilder! Har ju semester vi oxå, varit hemma i Sv. och bara mellanlandat med tvätt och sånt som måste göras. Imorrn vidare till Kristiansand för Kapten Sabeltann, Kardemomma By och Dyreparken! :D Ha fortsatt mysiga dagar! Kram

2008-07-22 @ 20:55:07
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag skulle villja träffa din blivande svåger utan din ååååsigt...... GE mig hans meijl adress utan att du skall LÄGGA dig IIIII

2008-07-22 @ 21:57:57
Postat av: Anonym

Och farför skall du bestäma vem som skall träffa din blivande svåger? Är det för att du skall b.estäma hur dom skall se ut så att igen är snyggara än du???? Det enklaste är att du ger ut hans meijl adress(om han vill)så får han bestäma själv hur han skall göra och välj.Alla är inte så jävla pervekta som du och du vill väll välja nån som ej ser så bra ut som du så du inte känner dig utanför. Skärp till dig

2008-07-22 @ 22:38:44
Postat av: Martina

Blir lika arg som du när jag läser alla elaka kommentarer, förstår inte meningen med det. När jag frågade om dejten med onkel gjorde jag det för att jag är nyfiken och spänt väntar på ett svar =)

2008-07-23 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0