Båttrip med härliga vänner!


Vår tur till Kiel med Color Magic var superlyckad! Första dagen startade vi med en god lunch och sen blev det vila på rummet innan Badelandet fick besök. E och Elian åkte denna flerga gånger och jag softade med Ashi och ett glas mineralvatten med is.


Skål!


Vi ser lite tokiga ut här men det var ändå det som var mest ok ;)


PA och Ashi kikar på Henrik som spatserar i fönstret i badbyxorna!

Det var här det började gå lite utför, alla blev mer eller mindre sjösjuka av gungandet ( inte de små vad vi märkte). E, Ashi och Solveig mådde värst och jag kände mig precis som i början av graviditeten så jag klarade mig ganska ok trots att jag ej kunde ta åksjuketabletter.


Här åt vi lite strips för att försöka må mindre illa, Elian åt upp hela sin och jag försökte mest fokusera för att inte må alltför illa. Men sen på kvällen gick lite bättre.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0