Familjemys!

Elian somnade skönt i sängen härhemma idag efter den mest softa morgon jag haft sen jag fick Elian! Han lät mig småsova och vila i sängen HELA morgonen då han dansade, sjöng, lekte och myste - LYCKA! Jag och E la honom i vagnen och gick återigen till Coffee House och käkade lunch. Sen åkte vi hem till Bror med familj och fikade.


Elian och Hannes


Elian älskar katter, en kattunge var såklart extra mysig att krama på :)


Mitt sköna mysset kommer ifrån H&M L.O.G.G, love it!


Elian la sig bredvid Alice och njöt, han är nog väldigt fascinerad av henne tror jag allt ;)



Vår skrutt röjde runt och lekte med killarna och alla deras bilar och han var i HEAVEN! Sen åkte vi hem till Syster som lagade mat på min beställning, Carbonara. Det var SÅ gott och nu vet jag hur man gör också ;) E och Uffe åkte på fotbollen och vi var hemma med barnen och drack smoothies och grönsaker med dipp som jag varit sugen på LÄNGE nu, det blir helt klart min gravidgrej känner jag på mig ;)


Carbonara som min Syster lagar allra bäst!



MIn kamera tog slut på batteri idag så nu återstår att se om laddaren följt med hit...HOPPAS!






Jag har nu gått 1/4 av gravidtetet och det ska tydligen firas med lite feber för Elian har småfeber nu och sover bredvid E. Vi får hoppas att han slipper hög feber för varken Syster, Bror eller vi ( som är vana att köpa alvedon på bensinstaionen eller i matbutiker) har någon alvedon...
Vi ska se en film nu och hoppas på en bra natt!

KRAM alla ni fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Angel

Hoppas Elian snart mår bättre,trevlig kväll

2008-07-06 @ 22:01:13
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Aslaug

hei Kjære- det ser ut som dere har det super bra i "hjemme" med familie, ingenting er bedre! :) Håper ikke E blir syk nå da! Vi holder på å regne bort her. Vi savner dere :) Puss og klem

2008-07-06 @ 23:24:51
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Anonym

Du kan köpa alvedon i de flesta matbutiker i Sverige också iaf på Ica, Konsum.

2008-07-07 @ 07:26:04
Postat av: Daniel

Hej på er, hoppas helgen har varit bra och att ni får en bra dag idag.. ha det !!!

2008-07-07 @ 10:06:03
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! jobbar på min undrar var hur du gjort din rubrik? Något du vill dela med dej av hur man gör?



Mvh L

2008-07-07 @ 10:12:45
URL: http://nyblivenmor.blogspot.se
Postat av: Archive06

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0