GRATTIS!!!

Oj så många som var med och tävlade om fina bebiskläder ifrån MIrato - KUL! Som jag skrev så lottade jag ut vinnaren och jag får alltid ont i magen då jag vet att jag inte kan ge er alla en vinst. Men TACK för att ni läser och för alla fina kommentarer ni skriver, det är KUL att skriva när ni skriver så mycket fint - ofta!!

Den lyckliga vinnaren är.........

"Postat av: I Magen Bor En Bebis

Åh vilka söta kläder! Det hade passat till vår lill-kille som är beräknad att anlända om ca 6 veckor!

2008-07-09 @ 16:42:18
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/"



Maila mig ( [email protected]) din adress så att kitet hinner komma fram innan bebisen tittar ut. ETt stort GRATTIS och massa lyckönskningar!
Bloggen är jättemysig, kika in!

Kommentarer
Postat av: I Magen Bor En Bebis

Tack Josefine! Jag har mailat dig precis. Åh, vad glad jag blev! Kram

2008-07-11 @ 22:16:37
URL: http://imagenborenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0