Hos Syster!

Jag ska mysa med blader då jag bloggat istället, det är ju SÅ kul!!
Nu gick E ut här, han ska på Gfesten ikväll också med hans bror + vänner.



Imorse köpte vi med oss svenska jordgubbar och hälsade på hos Syster. Här går hon med en av sina hästar. Elian tittade imponerat på ;) Han hade precis vaknat efter en skön timmes sömn i vagnen medans jag och Syster satt i solen och hade tjejsnack. Min syster är VÄRLDENS bästa!!!


Systerson Isak som växer så snabbt, han är som min Lillebror då han föddes då jag var 10 år.
Han är min lille bebis fortfarande och den som gjorde mig sååå bebissugen tidigt i livet.
Man kan säga att han var min första bebiskärlek!

M O S T E R B U S!



Elian premiärsmakar Frosties, sen var Isak hans nya idol :)


Buskillen!







Kommentarer
Postat av: Angel

Va härligt ni ser ut att ha det.

2008-07-03 @ 20:44:09
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj ,jag trodde det var du på första bilden! Vad lika ni är :)



Kram och tack för en underbar blogg!

2008-07-04 @ 07:51:21
Postat av: Victoria

Härliga bilder, tack för att du delar med dig av er glädje!



Ha en underbar helg!

2008-07-04 @ 08:27:35
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Fina bilder! :) Hoppas att ni får en härlig helg

2008-07-04 @ 17:23:45
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Cdot

Han är sååå söt när han har håret bort från ansiktet!!

2008-07-05 @ 12:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0