Kontakt!

Ikväll skulle jag få mysigt besök av Ashi men jag somnade med Elian och vaknade med ont i huvudet. E och Håvard har förfestat härhemma och jag fixade jordgubbar, vaniljglass, vispad grädde och chokladsås som vi käkade som sen dessert samtidigt som vi pratat minnen och annat. Jag är så GLAD att jag kommit in i denna underbara familjen som är så go!

Jo varför jag skriver nu är för att jag märker att intresset för min svåger är ganska stort så jag tänker utmana er, maila mig till [email protected]. Skriv lite kort om er själva + skicka en bild så ska jag försöka välja ut den jag tror kan passa honom för en dejt. Håvard ska faktiskt väldigt snart till Sverige, en stad nära dig? ;) Håvard är världens goaste, han fyller 25 i slutet av året, jobbar som rådgivare/säljare och älskar fotboll och Elian.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilken rolig grej :) Om jag inte redan hade haft min prins i livet skulle jag absolut ha mailat dig, han verkar vara en Toppen Kille!! :) Kram

2008-07-13 @ 00:21:40
URL: http://enprinsessa.blogspot.com/
Postat av: Fredrika

Hihi, ja visst blir man sugen på att skicka ett mejl, han är ju en riktig goding;)

Jag är nog dock för blyg för att träffa någon innan jag pratat lite. Du får skicka min mejl till han;)

2008-07-14 @ 01:00:49
URL: http://www.nogg.se/EddeGirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0