Lite shopping!


Skön tröja, köpte även i svart. Den kostade bara 159 kr + 30% rabatt. Ett par leggings fick också följa med. Det är kul att shoppa basic billigt.


Vit tunika, den var också på rea!


Den här köpte jag i Sundsvall då vi var hemma, den är mer smaragdgrön i verkligheten.



Halsband ifrån NORA ( Norsk variant av SNÖ tror jag?)
Perfekt att ha till en enkel outfit, jag behövde verkligen ett sånt här halsband.
Det är kul att få ett smycke då man reser, som ett minne =) Jag kikade på en jättefin ring ifrån Dyrberg & Kern också men den fanns inte i min storlek.


Supermysig kofta som jag öven köpte i svart. Min ifrån Gina Tricot är trasig och denna kändes som den kommer hålla länge. Jätteskön och perfekt då man ska ha en soft stil, som jag ofta har!


Sjal ifrån ZARA.
Den blir jättestor då man vecklar ut den precis som alla mina paschminasjalar som jag har i de flesta färger.

Det blir mycket basicshopping ( och mysiga saker) just nu, jag vet ju att jag ska växa och då känns det onödigt att köpa kläder och saker jag ej kommer använda eller kan växa i.


Svårt att visa hur fin denna koftan ifrån ZARA är, den är skrynklig just nu. Ni får se den på snart istället!


Denna oljan ifrån Weleda fick jag av Jessica i julklapp då jag väntade Elian. Smörjde magen med den ofta och ska göra detsamma nu med lillebror / lillasyster. Detta är alltså en ny flaska jag köpte i Kiel.


Jättesköna jeans ifrån H&M MAMA.
Jag tog en storlek större då de ska vara lite slappa, men förra graviditeten köpte jag bara för stora Mammajeans = big mistake. De kändes aldrig snygga och fylldes aldrig helt ut så jag har hellre lite tightare på slutet än att inte kunna använda den och känna mig fin.







Kommentarer
Postat av: Angel

fin shopping

2008-07-17 @ 21:48:03
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: lotta

Åh, vad finta saker. Var finns den gråa koftan (den som "ersätter" den från Gina)?? Kramar

2008-07-17 @ 21:57:54
Postat av: Hanna

gud vad söta bikini jag blev helt kär:))

2008-07-17 @ 22:32:15
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: V

Hej, undrar var man får tag på Nora smycken - hemsida?? Tacksam om du har några tips!



Jättefin blogg förresten och ursöt familj!

2008-07-17 @ 22:53:28
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Fina grejer! :) Den där oljan, är den för att motverka bristningar? Är på jakt efter något bra...



Ha det fint!

(^.^)/

2008-07-17 @ 23:13:31
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack!

Koftan har märket VA VITE tror jag, jag shoppade den i en shop på båten. Halsbandet vet jag tyvärr ej vart du finner på internet men googla?

Ja oljan är till för att motverka bristningar, tänjer ut huden litegrann =) rekommenderas!



KRAM på er! NI gör mig GLADA som lämnar en kommentar!

2008-07-17 @ 23:17:42
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Ida

Gud vilka fina koftor! Precis så enkla och sköna(?) som man vill ha dom:)

Och så måste jag säga att du har en otroligt sött ansikte!



God natt från Stockholm!

2008-07-17 @ 23:36:02
URL: http://momieïda.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud vilka fina koftor! Precis så enkla och sköna(?) som man vill ha dom:)

Och så måste jag säga att du har ett otroligt sött ansikte!



God natt från Stockholm!

2008-07-17 @ 23:36:24
URL: http://momieïda.blogg.se/
Postat av: Sigmunddiana

Cool site ... I like it :)

2008-12-16 @ 13:32:28
URL: http://www.enequist.dk/sigmunddiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0