NATTA!

Jag har inte ont i huvudet längre, måste bero på allt socker och allt skratt förut ikväll. Men eftersom jag ska ta Elian imorgon så är det dags för sängen nu.


Elians rum. Han har mycket leksaker och det är inte lätt att få plats med allt. Men jag tycker att han har ett härligt rum och han stortrivs att leka därinne och vilar gärna i sin säng även dagtid med sina små djur och låtsassover ;)




Nya blommor som vi shoppade idag!


E och Elian har lekt idag... Satt upp BILAR överallt.
Det är ju trots allt ett lekrum och bilar är ju det BÄSTA han vet. Ikväll pussade han på den stora bussen längst ned flera gånger och sa NATTA NATTA.
Bilarna kommer ifrån Barnlycka.

Nu säger jag NATTA härifrån huset, jag älskar vårt hus mer och mer och nästa vecka ska vi måla staketet - DET blir fint.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej på dig, hoppas du får en underbar dag!!!

2008-07-13 @ 08:42:18
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fint ni har de. Ni verkar vara en så mysig familj. Ha en fortsatt mysig sommar...

2008-07-13 @ 11:29:08
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0