På väg till Danmark!

Ikväll har jag myst med Heidi i soffan, vi har kikat Paradise Hotel och ätit pizza. E är hos Tore en sväng. Det är så mycket sköna stunder jag fångat med kameran men man kan säga att vi har gjort detsamma varje dag. Slappat, badat, myst, ätit gott och laddat energi. Igårkväll somnade jag inne i akterhytten där Elian redan snusade sött och jag såg stjärnorna på den mörka himlen genom det lilla öppna fönstret. Sen då vi klev upp strax efter 6 för att hinna med färjan så var himlen klarblå. Såna stunder ska man ta vara på. Det har vi verkligen gjort.


Glass i väntan på att få köra bilen på färjan.
Det var HETT och vi kunde inte stå med bilen på då det var folk överallt. Så vi svalkade oss i skuggan vid hoppborgen.


Här kastar båten loss. Vi åt lite mat och sen la vi oss tidigt, vi hade valt en stor och bra hytt med fönster mot havet denna gången vilket var toppen men jag sov knappt då man hörde motorerna väldigt väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0