Shoppat!

Nu har jag varit iväg på minishopping och E har lagt Elian. Nu ska jag packa lite smått om jag orkar annars tar vi det imorgon Nu njuter jag av en god svensk macka ( det stora runda, lite sega brödet) och iskall mjölk. Vi har hyrt en film vi ska se också, det är så mys att se film och slappa i soffan. Jag behöver vila mig då bekkenlösningen ( foglossningen) kom som en kniv i posten idag. Hoppas på att vakna i bättre form imorgon.


Tunika Vero Moda, perfekt att ha i höst med bälte. Ska nog resa i den imorgonkväll med tights. 149 kr på rea.

Här ser man att det är jeanstyg, väldigt mjuk och skön.

Jag hittade också försenad födelsedagspresent åt Mamma plus lite fina saker till deras båt. Sen behövde jag shampo och balsam så jag fick köpa ett Toni&Guy som jag aldrig testat. Favoriterna är annars Redken och Kpak.





Kommentarer
Postat av: Angel

Hoppas d blir bra snart

2008-07-25 @ 21:41:22
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jätte fin tunika! Var hittade du den? Är själv ute efter en precis sån =)

2008-07-25 @ 22:33:12
URL: http://alellah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0