Svar på kommentarer!

Här har jag tagit nästan alla frågor som dykt upp sista dagarna, hojta till om jag missat något:

Frågor om barn + vit soffa.

Svar: Som flera andra skrivit så är det toppen eftersom man kan fläckbehandla och tvätta den soffan vi har. Jag älskar att ha vitt som bas för att sen kunna förändra kuddar, filtar och andra detaljer så det är så det blir. Vi har ofta en filt på soffan om det fikas i den.

Hejsan!
Vad fint ni har det! speciellt bokstäverna du har satt upp! Måste dock fråga hur inredningen går till. Är din man över huvud taget inblandad? Jag tänkte mest på allt rosa som får komma in. Jag har nyss flyttat ihop med min kille (dock i en studentlägenhet så ekonomin är väldigt stram) och jag skulle vilja säga att rosa inredningsprylar är big NO NO. :P Båda ska gilla inredningen och då blir det inte mycket tjejigt, utan mer neutralt. Kul att höra hur det fungerar hos er?

Svar: Härhemma är det nog jag som har mest att säga till om ang inredning men skulle E misslika något skulle vi självklart ändra på det. Hade han haft inredningsintresse hade det nog varit annorlunda. Ibland bestämmer han allt på IKEA och jag tror att han vet vad jag gillar och tvärtom. Det handlar ju om att sälja in idén hos sin kära ;) Säger jag att vi ska ha rooosa hemma så blir det nog protest men om jag sätter upp fräscha gardiner så tycker han bara det blir trivsamt, som TUR är!
Lycka till!

Tack snälla för fina kommentarer om vårt hem - de VÄRMER! Jag har tyvärr ingen rabatt att ge er till träbokstäverna just nu. Ashi, jag vet inte om korgarna finns kvar... HOPPAS!

Postat av: Malin M

Vilken supersnygg klänning du har! Och armbanden är väldigt vackra. Vad är det för märke på dem? Du verkar ha väldigt bra smak!! Och vacker som en dag är du! Ha en superskön sommar! Kram!

Svar: TACK! Min lila klänning kommer ifrån H&M, säkert 3 år sen jag köpte den men den är en klar favorit. Armbanden kommer ifrån namnsmycken.com och jag har dem på mig varje dag.

TACK för alla kommentarer och för alla tips ang soffa osv. Ni är så goa!!!

Ang att tjäna pengar på bloggen så får jag självklart betalt för de annonser jag väljer att ha hos mig, men det är inte så att jag blir rik =)

Elian dricker sitt vatten i flaska och idag mjölk för att han hade svårt att somna, han kan självklart dricka ur kopp, glas, mugg!

Ni är de BÄSTA som skriver så mycket fina peppande kommentarer TACK och förlåt för att jag inte alltid hinner svara!

KRAM, nu ska vi se film här. Elian sover - JIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läste en superrolig blogg om tvåbarnslivet som du borde läsa så du vet vad som kommer :-)

www.mama.nu/blogg/fyra-nyanser-av-rosa

Vet ni om det blir en tjej eller kille?

Hälsningar Anna

2008-07-13 @ 20:59:14
Postat av: Anna-Lena

Nu har jag gjort det igen! Du har fått en award! :) Hi hi... MEN det är för jag ger de jag absolut MÅSTE läsa var dag... då måste du vara med! Unnskyld! ;) Ang. 2barnsliv så är vi här om du vill komma och uppleva det live! ;)

2008-07-13 @ 22:18:29
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Daniel

Hej på er, roligt att läsa alla frågor och svar. Ha en underbar dag!!!

2008-07-14 @ 08:12:18
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, så glad jag blev för svaret! Hade inte räknat med något sådant och absolut inte ett så snabbt svar! Tack snälla!



Förresten, du har ju inte en aning om vem jag är. Men vi har skrivit till varandra en del på fl, där mitt namn är "Maliiiiin" och du har jämt verkat så rar!



Ha det gott!



Kram!

2008-07-14 @ 21:14:45
Postat av: Renée

Tack så jättemycket för svaret :D

2008-07-15 @ 11:01:40
URL: http://pluggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0