Varmt!


Myser i skuggan!



Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

Precis så där ligger mina två skrutta också nu! inlindade i varsitt lakan på altanen.

Du tänker väl på att gravidmagar inte ska vara för mycket i solen? utan ha en handduk eller ngt annat över den när du solar. Annars kan det tydligen bli för varmt för bebis där inne. Ha en bra dag!

2008-07-25 @ 11:44:53
Postat av: Jill

Oj så gott det såg ut. Såg låg jag oxå igår =)

2008-07-25 @ 12:25:00
URL: http://www.metrobloggen.se/jilljeppsson
Postat av: Madelene

Glömde skriva att vi fick ett roligt telefonsamtal i natt min mans dotter fick en litten prinssesa hon vägde bara 2450 och var 45 lång så min lilla prinssesa på 6år har blivit moster hon är redan faster det är så nämligen att min man har två vuxna barn innan han är nämligen 20 år äldere än mig.Så innan vi sticker till kollmården skall vi ta en sväng till BB.Ha en fortsatt trevlig dag.

Kram Madelene

Kra

2008-07-25 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0