Vi stormyser idag!

Idag har vi verkligen softat till det jag och Elian. E får sova ut! Tror vi får ta bröllopspresenter en annan dag, jag hoppas mina tärnor gillar det jag mailat dem. I så fall ska jag klicka hem klänningarna direkt.


Vatten är det BÄSTA som finns!
Vi tömde poolen, duschade hans tält och jag insåg att ALLA mina blommor dött av för mycket sol + för mycket regn. Måste shoppa nya snart. Vilka blommor är hållbara att ha ute nu och framöver?


Lycka är att äta i det fria utan blöja!
Idag smakade carbonaran ännu bättre, ska skriva receptet senare ( Min Systers) för nu verkar Elian tröttis här.


Dessert blev naturell yoghurt med skivade bananer och jordgubbar.



Kommentarer
Postat av: Angel

gott,ser ut som ni har en härlig dag

2008-07-19 @ 13:08:17
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: paulina

Alltid lika kul att läsa din blogg! Elian är så fin, och det är så spännande att följa din andra graviditet.



Angående blommor skulle jag kunna rekommendera aster eller dahlia, dom brukar hålla länge in på hösten och är fina. Dahlian är något känslig för frost, men eftersom du bor i Oslo ska det väl inte vara några problem ännu på länge.



Ha en fin dag. Kram

2008-07-19 @ 13:48:15
Postat av: Isabellas pappa

Tack för dina snälla ord:) Kul att läsa att Elian tittar på klippen. Hoppas ni får en underbar kväll!!

2008-07-19 @ 15:05:19
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ja skriv gärna receptet! =)



Ha det bra!

2008-07-19 @ 21:14:53
Postat av: Tindra

gott gott

2008-07-19 @ 21:22:32
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Det är ju snyggt med olivträd! De tål oxå endel! Om det behövs... Hi hi... ;) Och tomatplantor! Fint och gott och lärorikt för Elian?.. ;) Annars blommor som tål endel är ju rhododendron, fast de har väl blommat färdigt men kommer ju igen nästa sommar!?.. Hm... annars är jag inte sååå kunnig men billiga blommor är ju oxå bra om man m¨ste köpa nya ofta... ;)

2008-07-19 @ 22:25:23
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0