Jag har världens bästa vänner!

Mina gravidhormoner flödar, jag gråter av lycka OFTA! Idag på dagen då Ashi kom och tog hand om mig, igår då Petronella ställer upp en dag då jag behöver hjälp med Elian, idag när jag Skypade med Charlotte och Benji och ikväll typ HELA Sex And The City-filmen, den var SÅ bra. Jag känner mig lyckligt lottad som har så underbara, fantastiska, vackra, speciella och SNÄLLA vänner.


Jag, Ashi, Zryan och Emma.
Anne kom i sista sekunden intrippandes i salongen ;-)


Förlåt att bilderna inte är de bästa, men ni är alltid fina enligt mig!




När jag såg dessa svarta rosettskor på ZARA visste jag direkt att de skulle bli mina och som jag använt dem, ett kap!


Jag tror förresten jag mår mindre illa kvällstid, eller så beror det på att jag äter oftare då? Oavsett så är jag en HAPPY MAMA som går och lägger mig nu, med handen på lilla lilla magen.


Sov Gott alla FABULOUS läsare som tittar in här varje dag, jag är IMPAD över att det är så jämnt antal som tittar till hur vi har det.


Jordens nya lilla stjärna som lyser starkt! Älskar dig lille Benji, jag är hans Gudmor, förstår ni hur stort? ÅÅ nu gråter jag igen...Här ler han i sömnen då vi pratade på Skype idag.






Kommentarer
Postat av: Linn

Din blog är så intressant och bra, så klart att vi tittar in :-) Så spännande att få följa ditt liv i magen! Godnatt.

2008-06-18 @ 23:28:17
Postat av: Daniel

Hej på dig, vilken sötnos lilla Benji! Hoppas ni har haft en bra dag, vad har ni för planer för midsommar? Ha det så bra!

2008-06-18 @ 23:39:45
URL: http://pappsen.blogg.se/
Postat av: Angel

hahaha va gulligt,gråter också när ja tänker på mina 2 gudbarn det var nåt så stort för mig så jag chockades nu hoppas jag bara vi får tillökning snart.

2008-06-18 @ 23:48:39
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Emel

2008-06-19 @ 08:25:34
Postat av: Emelie

(förlåt min data krånglar)

Godmorgon iaf, hoppas du får en bra dag. Var bara lite nyfiken på din mage, har den börjat synas än?



Kram Kram och trevlig långhelg!

2008-06-19 @ 08:27:04
Postat av: Pethra

Tråkigt att du behöver må så illa. Jag mådde också illa dygnet runt de första 14 veckorna men jag hade ständigt någon citrusfrukt till hands som jag gick och smååt på var 5:e minut, lite bättre blev det. Åksjuktabletter ska också hjälpa vissa personer, mig hjälpte det dock inte ett dugg. Hoppas du får en härlig dag!

2008-06-19 @ 08:29:58
URL: http://pethrelitan.blogspot.com
Postat av: Marias Kakburk

Va härligt, önskar dig all lycka!:)



Ska se på SATCfilmen på måndag och jag längtar så att jag blir blå:)

2008-06-19 @ 09:04:03
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till graviditeten!!

2008-06-19 @ 09:56:30
Postat av: Emma

Grattis till graviditeten!!har inte varit inne på ett tag så nu har jag mycke att ta igen! =) ha en bra dag och trevlig midsommar! / Emma

2008-06-19 @ 09:57:38
Postat av: Anita

Nei...nå begynte jeg å gråte litt også! hehe! Ha en superfin torsdag. klem klem:)

2008-06-19 @ 10:28:05
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Mysigt med tjejkväll!

2008-06-19 @ 17:55:55
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0