MYSIGT BESÖK!

Regnet öser ned idag och jag är slö. Låg uppe o sängen och hör Elian säga Tore, Tore... Så går jag ned och ser att vi fått mysigt besök av Tore och Julie som köpt med sig bullar. JÄTTEMYS! Besök av vänner är nog det mysigaste som finns, det förgyller dagen. Idag är det supersoft söndag som gäller, imorgon åker Mormor hem. Vi kommer SAKNA henne massor. Jag vet inte hur jag ska klara mig då jag mår illa på dagen utan någon som kommer med mat.... Uff :(


Myspys.
Elian kramade Julie då hon kom, hon är nog lite av en idol /storasyster för honom  ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Mysigt med besök! :)

2008-06-15 @ 17:02:00
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Nr 12

hej

Vill du rösta på min blogg jag är en bubblare

Tack kolla in min sida



Ha de bra

2008-06-15 @ 17:35:14
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Angel

Va söta dom är

2008-06-15 @ 17:37:20
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej.

Det finns tabletter som man kan få mot illmåendet som inte är farliga att ta.Och du fixear det jätte bra att vara hemma själv utan mamma det vet jag.

Många kramar Maddis

2008-06-15 @ 18:04:14
Postat av: LinnM

Jag läste precis den glada nyheten att ni väntar barn igen, vad underbart för er :)Stor grattis till er! Bilderna från bröllopet var så fina på er, det riktigt strålar om er. Hoppas verkligen ditt illamående försvinner och att din nacke blir bättre. Kram

2008-06-15 @ 18:14:31
Postat av: Lea

Hej,



jag ska på dop i juli till en liten tjej som jag dessutom är gudmor till.

Har du något tips på vad jag ska hitta på?

Skulle vilja ge ett smycke,.



Hoppas du piggar på dig snart, vilken vecka är du?



kram

Lea

2008-06-15 @ 20:09:20
Postat av: Tone

Håper du snart blir bedre!

Du var så vakker på bildene i din rosa kjole, dere er et SÅ nydelig par.



Hvilken skostr. bruker du?



2008-06-15 @ 20:48:05
Postat av: Josefine

Tack snällla!



Jag är snart i andra månaden, haha varför lurer du på min skostörelse?



KRAM

2008-06-15 @ 21:49:07
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0