På Godt Bröd!


Macka med smör, ost, skinka och gurka. Elian åt kanske fem tuggor och matade sin docka. Han äter lite om dagen så vi tänkte sluta med morgonvällingen så han är hungrig :)


Vi parkerade vid mobilservicestället då jag imorse fick ett sms att min rosa Sony var färdig! Då vi kom in var det 20 st som satt i kö så vi gck och åt lunch på Godt Bröd istället, ni MÅSTE gå dit om ni har vägarna förbi Oslo. Det finns på Majorstuen,i  Nydalen, på Grynelökka och på Bislet där de har det mest barnvänliga cafeét med barnstolar. Jag var så sugen på avokado + groddar men både och var slut då de väntade på grönsakslev idag.. Men tjejen såg att jag blev lite besviken så jag fick en gratis bulle med på köpet :)


Den här dockan var en av de presenter som jag fick på Möhippan. Alla tjejer hade slagit in varsin gåva och så skulle jag gissa vem som slagit in den. Det var SÅ kul och jag kände mig väldigt speciell då jag kunde förknippa allt fint med minnen som mina vänner har. Elian matar här med vällingen som hörde till :)
Dockan var förresten ifrån Zryan som skrivit ett kort till: GRATTIS OCH GOD JUL.
Det symboliserar mig som liten flicka som föddes på Julafton!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så söt Elian är! :)

2008-06-30 @ 17:15:53
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: heidi

å jeg savner lille klumpen min. Så deilig å se han her. kommer snart:)

2008-06-30 @ 22:22:05
Postat av: ellabella

Vi har Godt Brød i Trondheim også, og det er så godt å ha muligheten til å kjøpe noe sunt og spise.



Så søt han er med dukken sin!

2008-06-30 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0