Petronella och Stefan hälsade på oss!

Idag då Elian vaknat kom Petronella till oss. Då åkte vi och handlade mat och hämtade ut post. Det var ett paket med mina Mammakläder som en tidigar kollega lånat av mig, jag ska kika i den senare så det blir kul. Den här gången har jag en del "vanliga"kläder som jag tror fungerar länge. Tunikor, klänningar mm.


Sen då vi kom hem igen lektes det och Petronella lagade tacotallrik åt oss. Jag fick så lust på det. Nachoschips i ugnen med ost + grönsaker, tacofärs och dip på talriken, MUMS!


Elian berättar för Petronella att hon ska rita bilar ;-)



Petronellas kära Stefan kom och höll oss sällskap och lekte som en galning med Elian. De hoppade i studsmattan och busade som E gör med Elian. Det var KUL tyckte Elian och han sa Pappa flera gpnger frågande. Sötnosen är så van att möta oss båda varje dag så han är van all möjlig lek, mest mys med mig och vilda lekar med E ;)


Tack söta för mysigt besök idag!
Stefan hade ju så lust att vara med på Es dag men de var tvugna att hålla visningar själva i helgen för att sälja lägenheten.



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Härligt att ha vänner att busa med!

2008-06-21 @ 23:33:11
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ja verkligen! Är otroligt tacksam för de fina vänner jag har!

2008-06-22 @ 21:07:53
URL: http://prinsessansdagbok.com
Postat av: Wilhelmalisha

Very informative and enlightening website

2010-11-24 @ 09:02:38
URL: http://wilhelmalisha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0