Sex & The City - igen!

Nu kom jag precis hem efter en FAB eftermiddag! Anne och Janina fick hämta mig för att min buss inte gick som den skulle. Mina älsklingstjejer kom med caben och vi hann PRECIS i tid till bion. Att se Sex & The City IGEN var jättehärligt, jag grät nog ännu mer denna gången. Om ni bor i Oslo och ska se den gå till Gimle, där sitter man skönt har bra benplats och kan luta sig bakåt i stolen + att du har små bord vid stolarna. Man kan köpa med sig ett glas vin och MYSA på bion. Perfekt!


Anne, Petronella, Zryan, Janina och jag efter filmen.

Här bestämde vi oss för att gå till Yayas och käka middag.
Scampi med röd curry var som alltid supergott, min favoriträtt. Jag och E åt så ofta där då jag väntade Elian och då våra Mammor för första gången skulle mötas åt vi också där ;)


FAB friends!






Kommentarer
Postat av: sofie

vilka vackra bilder du har på dig och dina vänner! ni verkar ha väldigt väldigt skoj tillsammans!!

2008-06-30 @ 08:30:46
URL: http://sofls.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

SATC är den bästa filmen jag sett på länge. Går rätt in i dvd-samlingen så fort den släpps på dvd! :)

2008-06-30 @ 17:13:42
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0