Sista dagisdagen före sommaren!


Skruttis imorse i vårt sovrum!
Böckerna älskar han att ta ur bokhyllan och lägga på oss då vi försöker ta sovmorgon ;-)



På dagis idag hämtade både jag och E eftersom det regnade och var en massa att ta med hem. Han hämtade mig på Godt Bröd där jag åt en mumsig macka med avokado, ost, kalkon + grönsaker i farten. Jag var så hungrig! Sen åkte vi och hämtade Elian och gav presenter åt fröknarna osm blev jätteglada. Jag grät en skvätt och vips så var det sommarlov!

Nu kom precis killarna innanför dörren här med film, E hyrde en romantisk film som jag redan sett så han åkte och bytte den nu. Cup of tea tror jag den hette om jag inte minns fel?

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Åh vilken söt bild! Får Elian nya fröknar efter sommarlovet?

2008-06-27 @ 18:39:33
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0