Tjohoo!

Här går det toppenbra! Vi har gått tur och hämtat bilen, sen åt vi mysig frukost. Elian har sen gått omkring med sin "Bamse" som han säger ( den jag köpte åt E då jag var gravid med Elian) i min gamla rosa dockvagn och gett honom vatten, filt och satt på honom lappen som Elian hade för ögat imorse. Skruttis!!!

Jag har faktiskt dammsugit härhemma och nu tror jag Elian somnar i soffan så jag ska ta en dusch. Solen strålar ute så vi ska definitivt gå ut och leka sen, det är Elians favorit. Att vara ute! Jag kom på det idag att igår fick han inte leka ute = rastlös Elian. Inte konstigt jag var svettig då vi var borta på besök ;-)


Vi igårkväll med kvällsvällingen. MYSIG stund!



Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Underbar bild på er två. :)

2008-06-21 @ 11:06:19
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Camilla

Vilken vacker klänning! Var har du köpt den?

Kram Camilla

2008-06-21 @ 11:53:52
Postat av: Josefine

Sara: tack!

Camilla: tack, ett fynd på Cubus för 299 kr tror jag det var, löp och köp!kram

2008-06-22 @ 21:10:10
URL: http://prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0