Stunder av lycka:


Att vara hemma i huset jag växt upp i med alla mina älskade omkring mig är LYCKA!


Spännande med Morbrors Moppe, här med kusin Hannes på gården.


Hästmys med Moster!



Alice, Syster, Elian och Isak.
När jag ser den här bilden får jag ont i magen av hur mycket jag saknar Syster m fam då vi bor här... Sen jag var liten och kunde gå har jag knackat på hennes dörr på morgonen då hon fortfarande bodde hemma och att hon har två fantastiska ( Stora!) barn som åker snowboard, sover över hos tjejkompisar, sjunger solo, ritar vackra bilder, skapar träfiguurer mm är så STORT. Min syster är den BÄSTA!


Provsitter på moppen, oj så kul det var!

Inne i lekstugan jag själv lekte i då jag var liten... MINNEN!

-Hallå? Ska vi prata i telefonen? Eller sy litegrann?

Kaffe och välling.


Här ser ni min brors fantastiska Fru Linda med sin Systerdotter ELMA!
De var barnvakt åt henne och jag fick äran att hälsa på lilla Elma som var världens sötaste. Jag fick hålla och gosa med henne, hon bara log =)



Den här vagnen drog Elian i TIMMAR! Uppför backen, sen ned och rakt fram och tillbaka igen...


Inte alls kul med flytväst. Kusinerna visar att man kan blåsa i visselpipan!


SOMMARFLICKA!

Jag med alla barn! Isak var i stan och hängde med vänner men annars är alla kusinerna samlade + Maja och killarnas Moster Maja som är en sladdis precis som jag.


Fika vid havet!
Jag har inte vilat och njutit så mycket på LÄNGE. Man får så många egna stunder då man omges med dem som älskar Elian och de möter honom så sällan så de leker mer än gärna med honom ;-) Jag och E har hunnit kramas och prata mer än vi annars gör och i kyrkan då vi stod därframme alla tre rann det tårar på mig... HUR ska jag klara av att inte störtgråta av lycka då dagen D är här? Känsliga, romantiska jag....


Båtfix! Killarna fixade med båtar, först la de motorbåten i sjön och sen donade de med jollen. Jag somnade nästan på en filt en stund och vips kom Syster och Linda och "kidnappade mig"....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint det ser ut! Håper du har hatt en STRÅLENDE helg! :):)

2008-06-08 @ 22:46:11
Postat av: Anonym

vad fantastiskt. Vill höra mer om din resa!

Fick ni nått bröllop planerat? Är din syster mkt äldre än dig.. e du sladdis eller e ni halvsyskon kanske.?



Din blogg är full av kärlek o glädje! Tack.

2008-06-08 @ 22:51:46
Postat av: Josefine E

åh vad härliga bilder!! Soliga sommardagar är underbara. Förstår om du kommer storgråta av LYCKA på ditt bröllop. Men det är bara fint :) Jag är också väldigt känslomässig och blödig person. Har varit på flera bröllop och börjar alltid gråta, det är så vackert!! Vet inte hur det skulle gå till om jag själv skulle gifta mig... haha

2008-06-08 @ 23:36:22
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så mycket fina bilder! Ser verkligen ut som en sommaridyll! :)

2008-06-09 @ 18:23:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Josefine

TACK!!



Ja en del bröllopsting blev planerade men mest blev det familjemys. Jag är en sladdis så min syster är 16 år äldre än mig, det är underbart att få vara så mkt yngre och bli ompysslad!kram

2008-06-10 @ 08:59:46
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0