Vill man.....


Avslutar med denna bild som visar att VILL MAN SÅ KAN MAN!

Ibland måste man inse att hur mycket man än vill vissa saker så ska man alltid sätta sin hälsa främst, något jag gör just nu. Att få vila, äta gott och som igår äta godis i sängen med Syster och kolla romantisk film är balsam för själen. Ni kan ju gissa vad bror, Uffe och E gjorde? Just det, de såg fotboll nede och Elian sov mitt ibland alla hejarop.

Jo men tillbaka till VILL MAN SÅ KAN MAN, det är inte alltid man har alla svar, all sanning eller information... Då kan man lita på att en person gör det rätta, eller göra så att personen mår ännu sämre. Om folk stöttar varandra, peppar och uppmuntrar i första hand istället för att döma blir världen en vackrare plats.

Kram och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vad skönt att du är tillbaka, har vart konstigt att kika in här och inga nya uppdateringar;)

Vilka mysiga bilder! Verkar som ni haft en helt underbar helg. Det var du verkligen värd!

Sov så gott!

Kram

2008-06-08 @ 23:50:45
URL: http://www.nogg.se/EddeGirl
Postat av: Madelene

Hej.

Vilka härliga bilder.Skall du gifta dig i Svergie?

Ha det så jätte bra.

Kram Madelene

2008-06-09 @ 06:40:44
Postat av: stämningsfullt

Hej!

Vad roligt att få se alla härliga bilder från ert Sverigebesök! Hoppas att du mår lite bättre nu.

Kram!

2008-06-09 @ 06:57:32
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Underbara bilder! Ni verkar haft en mysig helg med era nära, ibland är det precis just det man behöver! Det är härligt att se att du behåller din positiva inställning, jag kommenterade aldrig "debatten" tidigare, men jag anser att det är din ensak, DU vet vad du mår bäst av och jag tycker det är tråkigt att folk är så snabba och hårda i sina omdömmen om andra...Önskar dig all LYCKA, och håll ut...!:) Kram/Hanna

2008-06-09 @ 07:37:10
URL: http://hannakarolina.blogg.se/
Postat av: marit calles

Först vill jag tacka för en underbar blogg, läser den flera gånger om dagen. jag planerar att flytta till norge, bosätta mig i oslo. Kan du inte höra av dig till mig på min mail calles[email protected] för jag behöver lite hjälp på vägen, om du vill alltså känns som att du vet en del.

2008-06-09 @ 08:36:36
Postat av: Ingela

Jag har kommenterat för ngn dag sedan att jag läser din blogg dagligen och att den gör mig glad, och att jag har kronisk värk i nacke och axlar med nästan ständig huvudvärk som följd. När jag läser ditt "vill man så kan man" och att andra inte alltid har full information tänker jag att jag tror inte alla förstår hur tungt det är att nästan alltid ha ont, när det inte syns på en utanpå (inget gipsat ben osv).



Det enda man göra för att inte bli galen, tror jag är att jobba på med träning och avslappning osv - och att tänka positivt, ta vara på guldkornen, inte gräva ner sig i det som är jobbigt. Det finns ju alltid, men vill man fastna där? I mångt och mycket skapar vi ju våra egna liv...

2008-06-09 @ 09:32:38
Postat av: Anette

Kul att se alla foton från helgen! Verkar som ni haft det riktigt skönt och underbart, precis som det ska vara! Ta hand om er :)

2008-06-09 @ 11:25:30
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

Får gåshud av hur mysigt ni verkar ha haft det! Underbart! Njut av detta nu ett låångt tag o ta vara på mamma när hon kommer =)

2008-06-09 @ 11:52:56
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så fint skrivet Josefine! Tänk så mycket längre man kommer med att stötta än med att fördömma. Söt bild på lillkillen! :)

2008-06-09 @ 18:19:11
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0