Ingen frisk luft idag....bara shopping!

Nu är vi hemma! Planen var att åka till Ekeberg och kika på djuren i parken men det regnade så vi fastnade på ett shoppingcenter =) Elian sprang omkring, E shoppade, jag provade massa jeans på Vero Moda men de hade fel storlekar inne. Sen då vi åt lunch kom Bestemor och gjorde oss sällskap!

En skön dag och nu är det middagsdags. Sen ska jag ha schlagerkväll med mig själv =) E ska spela poker och han ser ändå inte på svensk schlager så det är lika bra. Petronella jobbar, Emmas Elsa har fått vattenkoppor och Zryan var på party igår så jag skippar partaj ikväll.


Dessert i Bestemors famn. Life is good!


Mamma på shopping = Happy MAMA!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag ær inte den ænda som tittar besatt på svenska melodifestivalen då?;) Tittade inte på norska, inte lika kul. Vem hoppas du går vidare ikvæll??
Tror jag skickar ivæg pojkvænnen på byn med några vænner ikvæll :D

Ha en supermys kvæll!

2008-03-08 @ 17:38:13
Postat av: Sara - Dagens positiva

Jag ska också ha schlagerkväll med mig själv ikväll. Skulle egentligen gå på 30-årsfest hos en av sambons vänner men ett nageltrång spökar så jag kan knappt stödja på foten. Lika bra att vara hemma då. Vill inte att det ska bli värre!

2008-03-08 @ 18:20:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: angelica

fina skor du ser ut o ha vännen! shoppat vart?! :) puss ha en mysig slager kväll :)

2008-03-08 @ 19:37:43
Postat av: josefine

Hanna: Jag var en gång på Norska i Spektrum live men inte ens då var det så bra som svenska =) Jag trodde ju att Carola skulle gå vidare men det gjorde hon ju inte, crazy!Tack och ha en mysig kväll du med! Kram

Sara: KRYA PÅ DIG!!Kram
angelica: tack söta, ha en fab kväll! Det är mina gamla Nikedojjor som hängt med en stund nu =) Puss!

2008-03-08 @ 21:17:56
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0