Kontrast!

Nu är vi äntligen hemma, resan har varit FANTASTISK på alla vis! Just nu springer Elian omkring och leker och jag ska slänga in en kläder i tvättmaskinen och packa upp och packa ned. E övertar huset kl 19!!! Det blir spännande att se när Elian somnar ikväll...Han har somnat sent varje kväll i vagnen och slappat på dagen i vagnen lite extra. Precis som det ska vara.


Här är vi för en vecka sen i kylan på Gardermoen ( Oslo flygplats)

Spanar på flygplanen med sin ÄLSKADE Pappa


Somnade tillslut på vägen ned...Jag gick med honom i selen och dansade och sjöng. Sen sov han tills vi stod vid bagagebandet. Då kikade en glad kille upp och fick på sig pyjamas, ny blöja och smaskade Solero med mig mitt i natten...Semestern började!!!


Oj varför hamnade de snett trots att de ligger rätt? Vet ej men hinner ej fixa nu, här ska det fixas!
Bloggar säkert mer under kvällen, det kliar i fingrarna =) Kontrasten är stor att komma hem ifrån sol, värme och bad till ett grått och kallt Oslo. Men detta är hemma - I like!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du är hemma igen så du kan blogga som vanligt ;) Tack för din underbara och inspirerande blogg. Glad Påsk!

2008-03-20 @ 18:01:36
Postat av: Elin

Hoppas på att få se mkt fina bilder från er resa!
Kram

2008-03-20 @ 18:05:39
Postat av: Annas tillvaro - från fästmö till fru

Välkomna hem! :)

2008-03-20 @ 18:11:37
URL: http://tillvaron.se
Postat av: maria

hej och välkomna hem!
dum fråga men nåt jag tänkt på ett tag nu, på vilken hand bär du din förlovningsring? för visst har man på höger ringfinger i norge?
ta hand om er!

2008-03-20 @ 18:27:09
Postat av: sessan

Åh vad mysigt att se massa foton igen, har saknat det massa.
Puss skatten

2008-03-20 @ 19:25:33
URL: http://www.sessanochprinsessan.com/
Postat av: Sara - Dagens positiva

Välkomna hem! Ska bli kul att kunna följa bloggen "som vanligt" igen! :)

2008-03-20 @ 20:09:24
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Jessica

Välkomna hem!
Önskar er en riktigt Glad Påsk :)

//Jessica

2008-03-20 @ 20:41:27
URL: http://jezza.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Måste bara säga en sak som jag tänkt på länge... Du är grymt lik Blake Lively (från gossip girl). Å det är en komplimang, tro mig. Hon är vackrast. =) Väldigt ung men snygg. Kolla google om du inte vet vem det är... =) Bra att ni kommit hem ordentligt. Lycka till med allt nu med flytt! Njut kvällen. Nu är det påsk... =)

2008-03-20 @ 20:43:40
URL: http://modjiff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0