Vi hälsade på Karin och Petra:

image3989
Vi utanför Karin och Petras port. Här visste vi inte att det var ca 8-10 trappor, PUH! Tur att Karin bar Elian.

Petra och Karin lärde jag känna på Gran Canaria då jag bodde där. Petra var tillsammans / dejtade min killes kompis. Karin bodde med några andra tjejer och då min kille åkte till Sverige för att starta sitt jobb igen så bodde jag med Karin och en tjej som heter Erika den sista tiden. Vi hade det jättemysigt och jag är glad att ha lärt känna både Petra och Karin som reser mycket, de var här för något år sen och jobbade och sen reste båda två iväg. Karin till sin kärlek M på Gran Canaria ( som hon dejtade redan då vi bodde där) SÖTT!

Karins M har varit här på besök i en vecka nu så han var också hemma då vi kom. Så det var Karin, M, Petra, Elian och jag som mumsade bullar och tittade och skrattade åt en vild Elian som var väldigt trött då vi gick. Han somnade i bilen på vägen.


Äter sin macka, sen bulle! Hans prang mest omkring och åt samtidigt som han utforskade loftlägenheten. FIN!
image3991
Busminen. Denna t-shirt har vi fått ifrån Hawaii av min bästa väninna Charlotte så den betyder mycket för oss. Alla djuren på den är så söta. Charlotte: jag tänker på er HELA tiden och jag älskar er lille prins så massor. Puss!


Karin!


Vi två i farten.


Elian kommer nog ihåg att Karin var barnvakt då vi flyttade in.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckeer elian e så lik eivind..
iofs samma färger som dig, meen ansiktet och ögonen tycker jag e precis som honom =P

2008-03-29 @ 14:48:09
Postat av: Elin

såå fina bilder=)

2008-03-29 @ 15:12:56
URL: http://elinlovijsa.blogg.se
Postat av: Sara - Dagens positiva

Vilka härliga bilder på er! :)

2008-03-29 @ 16:02:18
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Malin

Åå den lila scarfen var riktigt fin! Var har du köpt den? (Det kanske var längesedan?) /M

2008-03-29 @ 18:59:55
URL: http://annamalin.blogspot.com
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Det borde vara olagligt att vara såå snygg och fräsh som du är hihi. natti natti kramis therese

2008-03-30 @ 00:24:56
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0