Happy Mors Dag - tävling!

Nu har ni chansen att tävla om dessa hörlurarna i rosa! Jag hämtade ut ett par igår i posten och de är jättefina, har inte hunnit testa dem ännu men de blir fina till min mac =) Här kan ni läsa mer om dem och för att tävla behöver du bara länka till denna tävlingen samt lämna en kommentar inne i detta inlägg. Tävlingen pågår endast idag så att vinnaren hinner(förhoppningsvis) få vinsten innan Mors Dag på söndag.




d JAYS

De levereras i en ask och det följer med ett litet fodral så att man enkelt kan bära dem med sig - smart!

LYCKA TILL!♥

Update: Jag glömmer att många inte har blogg, självklart deltar ni oavsett. Kanske ni kan skicka ett mail till någon och tipsa om tävlingen? ALLA förtjänar en chans.

Kommentarer
Postat av: Malin.E

Läckra... jag är ju mamma förmodligen glömmer min egen familj bort mig så jag får ordna något själv :-( förra året glömde de bort mig,men jag gick och köpte mig en stooor vas :-) affärens största då såg familjen och skämdes. [email protected]

2008-05-20 @ 09:22:04
Postat av: Sandra

Jag vill vinna hörlurarna till min underbara mamma. Hon är ofta ute och promenerar med sin mp3 i öronen, men har alltid dåliga hörlurar, som även är fula! Vinner jag hörlurarna till mamma kommer hon att bli överlycklig, detta är hon värd! För hon är världens bästa mamma! (För mig och mina syskon)

2008-05-20 @ 09:23:58
URL: http://ordinaryme.blogg.se/
Postat av: Therese

så om man inte har blogg och kan länka så får man inte vara med i tävlingen eller?

om man får så är jag gärna med! =)

älskar din blogg, brukar inte kommentera så ofta dock. Ska bli bättre. Måste bara säga att din son är så otroligt söt!

Ha en fin dag!

Kram Therese

2008-05-20 @ 09:25:28
Postat av: Nina

Åh, gud så fina. Precis vad jag behöver nu när jag jobbar mycke framför datorn. Tror även att mina guys kan glömma mig på söndag. Må det var min tur den här gången. Kram på dig och tack för din härliga blogg, den ger en kraft när det känns lite jobbigt. Kram

2008-05-20 @ 09:26:18
Postat av: Cia

Hej söta du !

Ja jag hade gärna varit med,men det funkar inte att länka på min dator(jag har MAC),vet inte men det går inte tyvärr.

Men dom va jättefina i alla fall !

Ha bästa tisdagen i Norge.

Här i Stockholm skiner solen så bäst att njuta !

2008-05-20 @ 09:31:31
URL: http://ciainstocksund2.blogg.se/
Postat av: Johanna

Perfekta att ha på sig då man i solen vandrar runt. Äntligen känns det som om sommare är på väg.

2008-05-20 @ 09:32:37
URL: http://framtidstankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag har väntat

utan att veta



Jag har väntat

medan timmarna skred

och livet krympte.



Jag tänkte mig en kvinna

en mörk, mild blomma

med en doft av ro

smekande blad

omslutande mig.



Jag drömde att jag fann henne

jublande bar henne

över tröskeln

in i mig och mitt

Två förenade i ett lugnt leende

och livslustens skälvning

Fyllt av trygg glädje

rymdes inte en sorg

i mitt sjungande sinne.



Jag var en vandrare

vilse i gott sällskap

Jag såg inte min väg –

så många runt mig.

Jag vågade inte möta

min dröm –

det var förbjudet.

Men djupt i mitt innersta

vattnades ett frö

en längtan.



Jag har vikit av –

en annan väg

Vilse i nytt landskap

men rätt.

Jag börjar ana nu

en möjlig vila.



Jag har mött min vandrerska

det är du, min käraste!

Dina ord

ger mig tro

Dina ögon

ger mig hopp

Din kärlek

väcker min



”Välkommen, du som väntats

i ensamma år.”



Jag har väntat

utan att veta

Anar nu

jag väntade på dig!

Med dig

kan jag hitta mig

Vandra vidare

i skydd av din kärlek

på den rätta vägen

Vår väg.



”Du gör mig hel.

Jag har vandrat och trevat.

Fram mot dig har jag levat.”



Jag älskar dig hjärtat och hoppas vinna fina rosa hörlurar till dig. (dikten är skriven till min flickvän och till henne önskar jag få ge hörlurar på mors dag)

2008-05-20 @ 09:38:41
Postat av: Starmama

Jag pluggar på distans med två små barn här hemma så jag är verkligen i ett behov av ett par rosa hörlurar. Tänk att få lyssna på föreläsningar med ett par ROSA hörlurar, de skulle göra studierna ännu roligare!

2008-05-20 @ 09:55:30
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Mi

Åh jag skulle bli så lycklig om jag vann dessa rosa hörlurar, perfekt färg! ;-) Eftersom jag pendlar ofta mellan min studieort och pojkvännen så är ett par hörlurar till datorn ett måste på tåget och mina har precis gått sönder!! Denna tävling kunde inte komma lägligare!

2008-05-20 @ 10:05:20
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: Johannah

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla, har dock ingen blogg.



Jag älskar musik och ett par nya lurar skulle vara mer än trevligt! Gillar din blogg, en bra inspiration tills jag själv ska skaffa familj!



Kram Johannah

2008-05-20 @ 10:06:27
Postat av: Lisa

Blogg lös som jag är så är jag glad att man får vara med och tävla ändå!

Mina lurar som jag har nu får man så ont av om man har dom i öronen en längre tid.

så ett par nya skulle va välkommande nu!

Kram

2008-05-20 @ 10:13:19
Postat av: VintageRetroPrinsessa

ha ha ha ha behöver jag säga att jag hittade mina hörlurar söndergnagda i hundkorgen hahahah ;)





ha det finast :0)

2008-05-20 @ 10:19:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sommarmorgon, solen går upp mellan björkarna längs mälaren, sista uppförsbacken, dags att släppa fram sista krafterna för att få ny energi, rosa lurar i öronen pumpar favoritsången, motivation, inspiration.. Det är "sounds of freedom"



& det är klart att jag har mailat ut tips om din tävling till väninnorna ;)

2008-05-20 @ 10:21:35
Postat av: maja

är en trebarnsmamma som tyvärr jobbar i en allt förbullrig miljö , önskar att jag vann dessa hörlurar att ha med ditt och lyssna på musik som får mig att tänka på mina underbara små barn.



kram maja

2008-05-20 @ 10:23:57
Postat av: Elin

Hej!



Har tyvärr ingen blogg men jag hoppas jag får vara med ändå! :)

Är sååååå LYCKLIG just nu så dessa fina hörlurar skulle gärna få göra mig sällskap i mitt lyckorus.



Hoppas att även DU får en härlig Morsdag! :)

2008-05-20 @ 10:34:46
Postat av: Sara

Åh dessa skulle passa så bra till min mp3 som jag fick i julklapp av min sambo! Men tyvärr är det han som använder den mest, norpar med sig den till gymmet etc... Men med dessa ROSA hörlurar kanske han kan lämna den hemma till mina powerwalks som jag tar med barnvagnen! =)

Detta blir min första Mors Dag! MYSIGT!

Kram Sara

2008-05-20 @ 10:35:04
Postat av: Marie

Lovely! Jag vill vara med och tävla. Jag har en underbar mamma som skulle älska dessa lurar. Hon har 68 år och har precis köpt sig en mp3-spelare. Jag tycker det är coolt! Och det skulle "pimpa" hennes spelare massor om hon fick rosa lurar till den. Krama alla mammor på Mors Dag- de är värda all uppskattning!

2008-05-20 @ 10:37:56
Postat av: Caroline

Jag är gärna med och tävlar, perfekt att ha då jag sitter framför datorn och jobbar dagen lång... Ska genast skriva en litet inlägg om detta på min blogg!

Kram

2008-05-20 @ 10:38:13
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: karin

har nu länkat på min blogg.



håller tummarna eftersom min kära pojkvän har lagt beslag på mina gamla lurar........



kram!!

2008-05-20 @ 10:49:06
URL: http://litentiger.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag har en dålig dag idag där allt går emot mig. Önskar mig ett par rosa hörlurar, något roligt mitt i allt det jobbiga som händer mig nu.

2008-05-20 @ 11:00:10
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Susanne

Med en tonårsdotter i huset, så tvingas man ofta att lyssna på musik man inte är så jätteförtjust i..ha ha...så det skulle ju vara toppen med ett par egna hörlurar!!! Och de är dessutom rosa,...då blir man ju lite chick också..!!

Jag tipsar om tävlingen till syrran också!!

2008-05-20 @ 11:25:48
Postat av: Mary

Jag vill såklart vara med och tävla. Jag är dock själv ingen mama men jag har en kär vän som är mama som behöver lite uppmuntran och henne vill jag i så fall ge dom till!



Här är min länk: http://princesssmary.blogg.se/2008/may/winn-or-lose.html



Take care...

2008-05-20 @ 11:34:27
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Nina

Fick en ny fräck mp3 igår med dessa lurar till skulle den bli riktigt girlie, och jag skulle ju bli snyggast på promenaden=)

2008-05-20 @ 11:46:47
Postat av: Daniel

Jag skulle vilja vinna dessa åt min underbara sambo, mamma till våra två små barn. vet att hon läser din blogg flitigt och fick höra att det var en tävling på gång. På mors dag förra året låg vi inne på sjukhuset med vår son som plötsligt blev dödssjuk i Kawasakis syndrom. Min sambo var då nyförlöst med vår lilla dotter. Hon var så stark och klarade det så bra och som ett under så funkade amningen trots detta trauma. Denna morsdag firar vi hemma hela familjen och vår son är på bättringsvägen! FAVORITFÄRGEN ÄR ROSA SÅ DESSA HADE PASSAT HENNE SÅ BRA! /Daniel

2008-05-20 @ 11:56:05
Postat av: Natali

Fiiina, jag hade inte tänkt behålla dem själv, utan ge dem till min dotter (14 år). Jag har ingen blogg och kan inte länka men jag pratar mycket om er :)

2008-05-20 @ 12:00:20
Postat av: Anna

Ååh vad fina, de skulle jag vilja ge till min mamma i mors dag present eftersom hon fick en rosa ipod i julklapp :)

2008-05-20 @ 12:16:30
URL: http://stylebyanna.com
Postat av: kickan

åh såå gurlylicious de där var.. som små godisar!

Självklart vill jag vara med och tävla om dessa.. skulle bli perfekta nu till sommaren! Håller mina tummar!

2008-05-20 @ 12:20:49
Postat av: Fredrika

God middag!

Hoppas att solstrålens ögon håller sig bra och att det bara var en elak förkyldning. Att han(och även du) alltid är så glada och fina på bild, ni får alltid mig att le och glädjas åt livet:)



Jag är ingen tävlingsmänniska, och brukar inte ge mig på sånt, men idag kunde jag verkligen inte låta bli, då jag blev förälskad i dessa hörlurar på en gång. Tävlingen kom perfekt då mina underbara dagisbarn idag råkade få tag i mina hörlurar och drog sönder dom(slarvigt av mig) och jag fick promenera hem utan musik i öronen.

Är ute och går mycket då jag är sjukskriven och promenader är det end jag klarar av, men nu blir det tråkigt utan musiken, så dessa tuffa hörlurar skulle verkligen göra susen, och att rosa är en av favoritfärgerna gör ju inte saken värre :)



Har tipsat och länkat i min blogg idag, och även tidigare, då jag tycker din blogg bör läsas av alla som vill få ett leende på läpparna.



Hoppas du får en underbar tjejkväll!

KRAM från ett soligt Nässjö i smålands skogar.



Länken; http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=46356

(Hoppas det var okej att jag "lånade" din bild)

2008-05-20 @ 12:21:18
URL: http://www.nogg.se/EddeGirl
Postat av: Pernilla

Vilka toppenfina ju ! Av mina två lurar som jag har i ipoden nær jag går till jobbet fungerar ju bara den ena, skulle bli minst lika glad som alla andra hær inne såklart om jag blev den lyckligt lottade :)

[email protected]

2008-05-20 @ 12:34:07
Postat av: Johanna

Så tuffa, dessa skulle min äldsta tjej gilla. Hoppas jag får chansen att ge henne dom ;). Kan heller ej länka men pratar ofta och gärna om denna FAB blogg! Ha en riktigt skön dag till alla er därute!



Kram Johanna

2008-05-20 @ 12:45:43
Postat av: Johanna

Så tuffa, dessa skulle min äldsta tjej gilla. Hoppas jag får chansen att ge henne dom ;). Kan heller ej länka men pratar ofta och gärna om denna FAB blogg! Ha en riktigt skön dag till alla er därute!



Kram Johanna

2008-05-20 @ 12:46:01
Postat av: Johanna

Så tuffa, dessa skulle min äldsta tjej gilla. Hoppas jag får chansen att ge henne dom ;). Kan heller ej länka men pratar ofta och gärna om denna FAB blogg! Ha en riktigt skön dag till alla er därute!



Kram Johanna

2008-05-20 @ 12:46:50
Postat av: Johanna

Såå tuffa,dessa skulle Lovisa älska! Hoppas jag får chansen att ge henne dem ;). Kan ej länka men pratar gärna och ofta till alla jag känner om denna FAB blogg.

Ha en riktigt bra dag allihop!

MVH//Johanna

2008-05-20 @ 12:48:25
Postat av: Johanna

Såå tuffa,dessa skulle Lovisa älska! Hoppas jag får chansen att ge henne dem ;). Kan ej länka men pratar gärna och ofta till alla jag känner om denna FAB blogg.

Ha en riktigt bra dag allihop!

MVH//Johanna

2008-05-20 @ 12:48:38
Postat av: bebisnoja.blogg.se

Åh dessa söta lurar skulle matcha det mesta i min garderob då jag är ett freak på rosa.

Kan behöva ett par lurar för att lyssna på avkopplande musik i höst när jag väntar bebis/är mammaledig.



bra blogg!

2008-05-20 @ 13:50:59
Postat av: Sandra

Åhh, vilka lovely hörlurar :-)

Skulle gärna vilja vinna dessa till min söta mamma som alltid ställer upp i vått och torrt. Skulle kunna lovorda henne hur mycket som helst, men oden räcker inte till! Skulle inte kunna önska mig en bättre och mer kärleksful mamma <3 Hoppas jag kan bli en lika bra till vårt kommande hjärta :-)



Många kramar // Sandra



Ps. Skickar såklart vidare tipset om tävligen till mina vänner, så de också har en chans :-)

2008-05-20 @ 14:52:24
Postat av: Viktoria

Dessa lurar skulle passa perfekt till min mamma då hon oxå har blivit inne som hon säger och skaffat sig en mp3 spelare. Dessutom så är hon värd dem tycker jag då hon ställer upp för sina 3 döttrar och har förverkligat sina intressen genom att odla upp allt från frön och sliter bara för att det ska bli fint samt fint hos 2 av oss barn som har eget hus med trädgård. Samt att det hela tiden ska vara nåt som blommar enl henne. Vore kul att ge henne nåt sött.



För övrigt så tycker jag din blogg är mysig. Skönt och se ngn med mycket positivitet och du verkar kunna sprida den lite oxå o det är alltid trevligt. Ha en trevlig morsdag själv nu när du har barn o allt=)

mvh Viktoria

2008-05-20 @ 15:19:11
Postat av: louise

gud va fina, tänkte ge dom till min mamma ifall jag vinner, för hon börjar gilla rosa och jag tycker att hon borde koppla av iblan med lite lugn musik eftersom hon alltid stressar :)

Postat av: sara

Jag är med! dom va ju så söta!:D

ha en bra dag!

2008-05-20 @ 15:46:45
URL: http://www.sabrie.devote.se
Postat av: Jen

Å vad jag skulle vilja ha de där fina! :) Min sambo skulle bli superglad om jag fixade presenten själv. Han har SÅÅ fullt upp just nu, han kommer inte hinna fixa nåt. Det vet jag.

Gillar din blogg.

/Jen

2008-05-20 @ 16:25:27
URL: http://itl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh dom skulle passa så bra till både min mac och min ipod! Min hörlurar gick sönder för ett tag sen men jag har inte haft pengar att köpa ett par nya för. Så det hade ju varit trevligt att vinna dessa :D

andratvlingenfrdag.html" rel="nofollow">http://lilyanlinnea.blogg.se/1211293915andratvlingenfrdag.html

2008-05-20 @ 16:33:34
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Postat av: Diana

Är också gärna med och tävlar :) Jag har ingen blogg, men är i behov av ett par nya hörlurar då de jag har nu är ruskigt dåliga. Jag kan inte ha hög volym alls för då hör alla andra i närheten min musik också..

2008-05-20 @ 16:41:57
Postat av: Tess

Hej sötis!



De där hörlurarna skulle verkligen pigga upp mig och min vardag! Det känns tungt nu så här i slutet på skolterminen (Sjuksköterska 4e terminen), men skulle jag vinna de där skulle allt vara tipp topp!



Kram!

2008-05-20 @ 16:59:08
Postat av: Eve

De där fab lurarna tror jag min mami skulle dö för. Klart att min mami ska ha dem när hon är ute på sina morgon prommisar, allting blir ju lite roligare då. Kram!

2008-05-20 @ 17:12:10
URL: http://babys.blogg.se/
Postat av: ANDREA

oh vad fina hörlurar :)

kolla gärna in min blogg och lämna ett spår så jag kan komma tillbaka till din :D kram! (dagens tema, låtar)

2008-05-20 @ 17:18:13
URL: http://andreaclausen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej! Om jag skulle vinna dem skulle jag ge dem till min lilla söta mamma..hon skulle bli jätteglad..hon fullkomligt älskar å lyssna på ljudböcker och hon skulle verkligen behöva nya hörlurar! Eftersom man numera är fattig student skulle jag uppskatta det jättemycket! : )



Tack för en mysig och härlig blogg!



Kramar Karolina



[email protected]

2008-05-20 @ 17:35:27
Postat av: Petra

Hej! Jag hoppas att du drar lott om vinnaren så att man har en chans att vinna, för jag vill verkligen vinna! =)



Kram!

2008-05-20 @ 17:50:06
Postat av: Julia

Åh vilka fina! Känns som att denna tävling är som gjord för mig eftersom mina egna hörlurar faktiskt gick sönder idag. Och de här är ju såå mycket finare än de vanliga, tråkiga vita ipod-hörlurarna.

Hoppas ni får en fin dag :)

2008-05-20 @ 18:06:47
Postat av: emmasusanna

åååh jag skulle så gärna vilja vinna hörlurarna så att jag kan lyssna på musik på hög volym så att jag slipper höra folks mors-dag planering och prat. Eftersom jag förlorade min mamma (som var min bästa kompis)för 1,5 år sedan så känns det jätte jobbigt nu runt morsdag. Ett par hörlurar som kan stänga ute ljudet från morsdagsplaneringar kanske gör det lite lättare :)





Jag har länkat från min sida till din, och skrivit om tävlingen-

2008-05-20 @ 19:06:34
URL: http://emmasusanna.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag skulle så gärna vinna, det finns inte mycket att säga men jag skulle såå gärna vilja vinna. Rosa hörlurar till min svarta iPod, perfekt! Musik, glass, saft på en filt. Jag vill så gärna vinna!

2008-05-20 @ 19:34:15
Postat av: Victoria

Jag vill jättegärna vara med att tävla om dessa söta lurar.

2008-05-20 @ 19:48:25
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag är med och tävlar och har tipsat hela tre vänner! Detta blir min första mors dag. Min lilla skrutt valde nämligen att titta ut dagen efter mors dag! =/

2008-05-20 @ 20:50:35
Postat av: Madelene

Hej Josefine! jag och min flickvän har inga barn och är inte gifta (eller ännu..pga vissa lagar)

men vi följer dig, din vardag och din vackra familj på din blogg varje dag och hoppas på att en dag få uppleva samma familjelycka som ni.

Om jag vinner dessa hörlurar så ska mina framtida barns mamma få dem då hon älskar musik!

KRAM och ta hand om varann

2008-05-20 @ 21:14:58
Postat av: Lisa

Hjälp va fina! Självklart vill man tävla om dom!!



Ha det bäst!

2008-05-20 @ 23:50:58
URL: http://m0si.blogspot.se
Postat av: Theisblog

I love this page.

2010-10-25 @ 12:54:10
URL: http://www.theisblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0