Happy Mors Dag!

Vi startar dagen med de bilder ni läsare mailat in, jag önskar er alla en HÄRLIG Mors Dag!
Om ni väntar tills min sida laddat klart kan ni klicka på alla bilder, TACK ni som skickat in jag blir alldeles GLAD av att se och läsa om er kärlek.




Jag har tyvärr inga barn än. Men jag har en underbar mamma.
Därför bifogar jag en bild på oss två. Hon heter Anette & jag heter Sandra
Tack för en bra blogg som lyser upp min tillvaro.
Min blogg:http://www.ssnadra.blogspot.com


här kommer ett kort på mig o min son i magen i vecka 33, 34, nu är jag i slutspurten, 8 dagar kvar till beräknad födsel! tack för en rolig o inspirerande blogg!


www.sessanoskorpan.blogg.se

mvh jennifer


Hej Josefine,

Vilka ”kuliga” idéer du kommer med, hoppas din brevlåda är stor J.

Här kommer en bild på mig och min dotter.

Tiden går alldeles för snabbt. Min dotter är 14 år (hon kommer att ”svimma” om hon ser vilken bild jag tog – sittandes i mitt knä… ) och jag önskar många gånger att tiden kunde stanna.

 

Vänliga hälsningar

Natali

 

min underbara mamma!
finns alltid därför mig.
jag bor nu i Oslo och ska hem till Halmstad i veckan för att vara med henne på morsdag eftersom det är så sällan jag är hemma.
vara en överraskning.
Mamma Josephine: 45
Dotter Anna-Lena: 24

eftersom hon va så ung när hon födde mig har hon alltid förstått hur det är att vara ungdom.
hon har alltid velat vara med mig och mina kompisar och prata killar.velat shoppa med mig.
älskar henne och längtar hem för att ge henne en kram.


tack för en underbar blogg!
du är en inspiration.

kram
Anna-Lena


 

Hej, vilken kul idé! Jag bara måste visa min älskade lille son Sixten. På bilden är han ny men imorgon blir han fyra månader, vill dock visa bilden för jag tycker om den så himla mkt.
Jag läser din blogg varje dag o blir lika glad varje gång!

Ha en underbar Mors dag!

Kram




Hej Josefine!

Antar att du får tusen såna här mail dagligen. Jag vill iallafall säga att din blogg är så mysig! Jag själv är 'bara' 21 år och har inga barn men älskar verkligen barn, extrajobbar på dagis, och längtar till den dagen jag och min pojkvän flyttar ihop igen (jag fick flytta pga studier) och skaffar en liten familj =) Så länge njuter jag av att läsa din och andra mammors bloggar!

Min systerdotter Elsa är den lilltjejen som lyser upp min vardag och det allra bästa är att hon ska få ett syskon vilken dag som helst. Min syster är alltså höggravid och BF är satt till den 24 maj. Min syster är den bästa mamman, jag älskar henne och hon borde verkligen hyllas på Mors Dag! Och vem vet, kanske kikar den lilla krabaten ut just på Mors Dag (då även min egen söta mamma fyller år!)

Nu blev det lite mycket här, men jag vill önska dig en fortsatt bra dag och en fin framtid tillsammans med din fina familj! Sköt om er!
Kram/Mickan

(Jag har bifogat en bild på min syster Anette och hennes fina lilla Elsa)



HEJ!
Här kommer en bild på mig och mina 2 barn. Lite suddig men det är svårt att fota med en hand.
Flickan heter Fanny och fyller 9 år i november. Pojken heter Eliaz och blir 6 år i juli.
Själv är jag 32år och heter Ulrica. Det finns även en pappa/make i familjen.
Vi är kattokiga och har fn 6 katter.
Bor i en radhus/lägenhet i Svedala som ligger ca 2mil söder om Malmö. Jag jobbar som usk på röntgen i Lund och maken är betonggjutare.
Fanny går i 2:an och spelar fotboll på fritiden samt sjunger i kyrkans barnkör.
Eliaz går hos en kommunal dagmamma och har inga fritidsintressen, än.
Själv älskar jag mina katter och att fota. Är svag för att makro fota blommor. Eller göra om bilder till svart-vitt. Dansa linedance gör jag på fritiden. Om en månad skall jag lära mig spela golf.

Älskar att läsa din blogg och gör det mer än 1g/dag.

Kram från Ulrica



Jag heter Madelene är 30 år, vår son heter Rasmus. Han är 9½ mån.
Vi bor i Fjällbacka och jag läser din blogg flera ggr om dagen!

Kram Madelene



TUMADRE <http://tumadre.blogg.se
"Här är en 20-årig mamma till Alice & Antonio"


Hej! Detta var en mysig ide tycker jag! ;D Här är bilder på oss! Jag, Anna-Lena, 34, Drammen bor i fiiint ;) hus med man och Nora, 1 Oscar snart 4!.. Mina sötnosar... Drömmer om varma barfotadagar med man och barn stojandes omkring mig! :D

Kram, Anna-Lena


NJUT DAGEN alla underbara!
Kram Josefine










 

 


Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så fina bilder,jag pratade nyss medm in mamma då vi tyvärr inte kan träffasi dag men hon fick en tröst mors dag present så länge tills riktiga presenten kommer.

2008-05-25 @ 09:43:33
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ MORS DAG! :)

Kul att min bild fick vara med!

2008-05-25 @ 09:53:34
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Så mycket fina bilder! Ha en bra dag. :)

2008-05-25 @ 10:23:19
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

Grattis på din morsdag! :) Hoppas du får en fin dag med din son.

2008-05-25 @ 11:21:09
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Hi hi vilka fina barn jag har! He he... ;) Vad mysigt! Tack söta du! Ha en superskön dag! Kram

2008-05-25 @ 13:02:56
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Fräckt intiativ du tog. Hehe kul att man kom med (jösses vad jag skre mycket).

Ha en bra Mors Dag. Själv fick jag servetter av dottern.

Kram!!!

2008-05-25 @ 14:59:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12016
Postat av: Charlotte

Vilket fint inlägg, jag tycker det var fint att du länkade till allas bloggar- jag tycker det länkas för lite i bloggvärlden, nästan som att alla de stora bloggarna inte vill "bjuda" på det... Stort grattis till dej på Morsdag! Tyvärr kunde jag inte maila in ngn bild så vår hårddisk kraschat...och naturligtvis har jag inte lagt alla kort på en CD-skiva heller så håll tummarna för att den går att laga :( KRAM!

2008-05-25 @ 18:18:05
URL: http://upptagnamamman.blogspot.com
Postat av: Sofia S

Åh! Jag glömde helt av detta juh.. Grattis på mors dag! KRAMAR

2008-05-25 @ 20:31:41
URL: http://sofiass.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK! Jag tycker det är kul att alla kan kika in hos andra Mammor! Kramar

2008-05-25 @ 21:23:48
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0