Myser ni idag?

Ni är säkert ute och njuter av härligt väder och / eller så firas ni på Mors Dag ;-) Jag tänkte lägga in en tävling idag men jag tror vi tar den efter den som kommer imorgon, ja imorgon startar en tävling som pågår i några veckor så ni har tid på er att vinna. Håll utkik!

Nu ska jag softa i soffan, vi har haft besök av Bestemor, Petter, Håvard, Heidi och Tore idag. Jag är glad för att vi har så många goa människor omkring oss och att ha ett eget litet radhus är FANTASTISKT! Alla kan sitta ute och njuta och Elian stormyser med att leka och leka och leka och leka....


Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Vi har både njutit av det fina vädret och firat morsdag. Fixade morsdagsmiddag till sambons mamma och det blev mycket uppskattat. :) Ha en fin kväll!

2008-05-25 @ 19:55:14
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Anonym

Å så mysigt, kan tänka mig att hon blev glad! Tack och detsamma kära du, dina kommentarer lyser alltid upp! Kram

2008-05-25 @ 21:03:49
URL: http://prinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0