Tjejig eftermiddag!

Jag mötte Karin och Petra på Maorstuen och vi strosade och njöt solen. Sen satte vi oss på ett cafè jag glömt namnet på men de hade GODA smoothies och bagels.


Vi startade med lite shopping!



MMM, köpte den som hade väldigt lika ingredienser som "min egen"
Vaniljyoghurt, banan, apelsinjuice och jordgubbar + skogsbär. Fast jag har alltid hallon



Kommer sakna dig GUMMAN! Trevlig resa.
Karin reser hem till Gran Canaria igen, till sin kära M :)


Petra var jättesöt i sitt korta hår!

Kommentarer
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Verkar som om ni har haft en mysig stund tillsammans. Visst får man ny energi av att träffa tjejkompisarna i några timmar. Det tycker iaf jag.

2008-05-22 @ 21:38:36
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: karin

Cafeét heter Mabou darling!!!

Kommer sakna dej som F*n. usch då.. men jag hoppas vi ses igen snart, känns som vi har en sån där "vi-ses-en-gång-vartannat-år" relation. hahahahaha



KÄRLEK!!!

2008-05-22 @ 22:32:29
URL: http://litentiger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0