Utmaning:

Utmaning som jag tog ifrån Maria:
DIG:

1. Hur lång är du? 172 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Mitt mål är att vara lycklig och tillfreds med det jag gör. Jag arbetar nog som säljare i någon form =) Evt startat eget.
3. Vad pluggar du?Ingenting
4. Har du långt hår? Ja
5. Vilken hårfärg har du ? Jag bleker slingor så jag har ljust hår
6. Sminkar du dig? Ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa
8. Har du kysst någon idag? Ja min blivande man

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Vilken dum fråga

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Nu måste jag lägga på.
5. Hur många ställen har du bott på? 11 tror jag.
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Censur.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Min syster
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Bröllopsplanerade då jag var i Sundsvall sist, hon hjälpte mig massor!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I fredags, på möhippa. Men jag mötte vänner på jobbet idag samt Petronella då hon passade Elian.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Anne
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst ? Charlotte, sen vi började andra klass!
6. Vem känner dig bäst? Min syster.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Hata är starkt men om någon undrar är jag ärlig.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? JA
2. Klä dig annorlunda? Svårt att definera annorlunda men vill jag så kan jag.
3. Vara dig själv? Ja.
'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja men det är ju aldrig speciellt kul, det har jag aldrig tyckt.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Haha ja
6. Pierca dig? Ja, gjort tidigare men tagit ut dem jag haft.
7. Ha sex på offentlig plats?Ja
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? Fy, nej tack.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Idag
2. När var du på semester senast? I Påsk.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Genomskinlig + svart
4. Är ditt hår tråkigt? Ganska livlöst just nu
5. Vem såg dig naken senast ? Eivind
6. Hur ofta duschar du? Varje dag, minst en gång.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?STRAX!

Haha vilka tokiga frågor men jag svarade! Jag utmanar alla som har tid och lust!


Kommentarer
Postat av: natta

hahah söta frågor ;P

2008-05-27 @ 22:58:26
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Rolig utmaning! :)

2008-05-28 @ 07:26:45
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Starmama

Jag är utmanad!

2008-05-28 @ 08:25:19
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag antar utmaningen! :-)

2008-05-28 @ 10:12:17
URL: http://vardagsmammans.blogg.se/
Postat av: Anne Lene

Antar utmaningen :)

2008-05-28 @ 11:24:20
URL: http://fyrklovret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0