En gravid Mama i soffan med en burk pepparkakor!

Nu ligger jag i soffan med benen högt och killarna bygger plastelina i köket. Sån lera som man kan göra bilar, gubbar eller annat kul med. Nu har de gjort mig hör jag... ;-)

Jag såg förresten min tidigare frisör igår med sina tvillingflickor under en rosa filt i vagnen då vi körde bil. Tänk att få två på en gång, så fantastiskt!! Just nu toklängtar jag efter att vi ska få starta vår familj som fyra. Jag tänker hela tiden på hur det kommer att bli och man vet ju ingenting förrän miraklet tittar ut så jag vill gärna att februari kommer SNABBT!


Marcia Cross med sina twins.


Gwen med sina söta killar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni verkar vara en så mysig liten familj. Jag är så glad för sin skull och förstår att du är förväntanfull nu när ni snart är fyra!

2008-11-04 @ 18:27:22
URL: http://emmlans.blogg.se/
Postat av: catta

Jag hoppas att din gravidetet går bra!!



Ville bara passa på att tipsa om min blogg!! Kolla in den!! Jaa!!



kram

2008-11-04 @ 18:30:54
URL: http://catarinamellqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/november/rosa-tavliing.html#comment

2008-11-04 @ 19:09:48
Postat av: Linda

åh hua, jag tycker det är tillräckligt med en åt gången hihi. Men det e säkert en helt fantastisk känsla att få tvillingar.

2008-11-04 @ 19:32:08
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Tänk jag tyckte det var så lätt att bli fyra! Man liksom hade snitsen inne redan. Chocken över att bli förälder hade man ju redan klarat av så att säga ;-). Det var bara rätt in i bebishimlen på en gång! Jag är övertygad om att ni är så förberedda på omställningen. KRam och lycka till.

P.s Jag väntade faktiskt tvillingar när vi skulle få syskon till vår äldsta dotter men tyvärr dog den ena tvillingen... undrar ofta vem den lilla personen var...nu har vi en liten kille här hemma som nr tre efter våra flickor, det kändes som att det fattades ngt innan vi fick honom (ett barn till alltså, inte en pojke... ja du förstår nog, med tanke på flicka/pojke debatten )

2008-11-04 @ 19:49:27
Postat av: KarolinaN

Kan ju vara bra att ställa in sig på ett riktigt tufft "jobb". Det är det, men alldeles underbart också såklart!

2008-11-04 @ 21:12:27
Postat av: Anonym

Min syster har tvillingar, en flicka & en pojke på 8månader! Det är skoj och samtidigt tufft, Ensam hemma från 07:00 till 17:00 med två 8månaders bebisar! (pappan jobbar) :)

2008-11-04 @ 22:08:29
Postat av: liamsmamma

vilket datum

min son kom den 5 feb nu i år

2008-11-07 @ 09:19:11
URL: http://tigrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0