Godmorgon lördag!


Igår låg jag och drack te och åt frukt medans E fick sin behandling. Då läste jag den lilla boken om livets enkelheter och de flesta ordspråk stämmer ju fantastiskt bra!

Jag somnade tillslut igår och vaknade nu 8.30. Då man har en bebis i magen är det lite svårare att sova ut tycker jag men det i sig gör mig så lycklig så det gör ingenting. Det är tomt utan Elians bus nu tycker jag men jag ska självklart njuta de sista timmarna, bara ser på Nyhetsmorgon, göra mig klar och sen väcka E för att äta FRUKOST!

Hoppas ni alla får en härlig lördag, jag kommer avsluta tävlingen om det fina halsbandet och starta en ny där ni tävlar om en vinteroverall för barn. Kanske just du vinner, även om du inte har barn själv så kan det bli en fin julklapp?

Happy Lördag



Kommentarer
Postat av: Josefine E

Verkar vara en kul bok! Heter den Lilla boken om livet enkelheter? Vem är det som har skrivit den?



Ha en strålande lördag :) Idag skiner ju solen!!

2008-11-22 @ 09:25:51
Postat av: Alma

Ååå då måste jag hålla utsikt, vilken fin tävling!

Jag är i stort behov av en overall till min lilla flicka. Nu har ju vintern kommit på riktigt till Malmö. Hoppas du njuter av dina sista barnfria timmar och kommer hem till Elian med ny energi OCH njut av bebis i magen för du kommer sakna denna tiden.

Tack för en underbar blogg, är här och kikar flera gånger om dan.

Puss och Kram Alma

2008-11-22 @ 09:28:45
Postat av: En bulle i ugnen

Hej!

Haha vet precis vad du talar om :) Vaknade tidigt imorse och försökte verkligen ligga kvar i sängen men det gick inte....

Fick iaf lite egentid innan barnen vaknade :)

Passa på att njuta de sista timmarna nu :)

Kram!

2008-11-22 @ 09:29:44
URL: http://www.enbulleiugnen.blogspot.com
Postat av: Jessan

Hej!

Åh ett sånt fint ordspråk! Jag går igenom en lite "kris" i mitt liv just nu, och detta ordspråk var verkligen passande!! Jag rös när jag läste det!

Ha en fortsatt underbar helg!

/Jessica, Sundsvall.

2008-11-22 @ 13:55:01
URL: http://jessiekay78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0