Joico KPAK + Redken = mina favoriter!


Jag har tidigare lovat att visa vad jag använder till mitt hår men inte hunnit med mig.
Jag använder JOICO ( K-pak) shampoo, balsam, hårkur och nu också deras hårspray och den är absolut en ny favorit. Håret håller sig toppenbra och det blir matt finish. Annars varvar jag med shampoo + balsam ifrån Redken om jag vill variera. Redkens Anti-Snap är perfekt att fördela i topparna efter tvätt så att de får sig en "leaveinkur".

Nu vet ni det! Jag är väldigt dålig på att styla mitt hår, låter det självtorka om jag inte ska ut i kylan och de dagar jag inte tvättar håret så blöter jag bara luggen i duschen och blåser den med en smaltandad kam åt varsitt håll. Sen lite spray på det och jag är färdig. Det är ju sååå skönt då frissan fönar för då känns håret så fräscht, lätt och SNYGGT men det är ingenting jag orkar. Alltså föna med borste och hela kitet, håret är för tjockt för det. Min nya grej är mössa vid dagislämning de dagar jag duschar då jag kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag använder också deras schampoo, men just nu silverschampoot och det är superbra!!! ha d!! :D

2008-11-26 @ 21:32:14
URL: http://yessicas.blogg.se/
Postat av: Anne

Hei

Bare lurte på hva frisøren din heter?

Tusen Takk

Hilsen Anne

2008-11-28 @ 09:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0