Min älskade C!!!


Idag efter middagen skypade jag och Charlotte och våra små. Elian tyckte det var väldigt spännande och Benji skrattade massor. ÅÅÅ det gör ont i mitt hjärta att vi bor så långt ifrån varandra men jag är samtidigt överlycklig att jag har C, min allra bästa vän. Jag tror vi skypade i någon timme och tillslut började Bonde Söker Fru och jag var tvungen att lägga på ;-)

Älskar dig så högt kära och jag är SÅ stolt över dig! Om ni vill se ett spännande projekt som Charlotte och hennes man har kika in här. Maila gärna in frågor!

Nu ska jag se vad jag kan äta som tar bort halsbrännan som verkligen kommit tillbaka som ett brev på posten, det var så äckligt då vi skulle äta så jag fick inte i mig något. Blä!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Vill bara säga att jag blir så glad av din blogg. Du visar verkligen att det "lilla" i livet är det som betyder något, att det är det som är något att leva för.



Hoppas ni får en härlig helg i Malmö!



Kram från Johanna



2008-11-19 @ 21:36:37
Postat av: Anonym

Stackare, hoppas du hittar bot mot halsbrännan snart. Jag åt några tuggtabletter från apoteket som jag tyckte fungerade. Ha en trevlig kväll!

2008-11-19 @ 21:38:26
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: L I S E

trevlig kväll! :)





kram.

2008-11-19 @ 22:11:54
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!!!

Önskar er en jätteskön kväll och helg.



KRAM

2008-11-19 @ 22:18:21
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Carina

Har ni Ramlösa i Norge? I så fall tycker jag att du ska prova det mot halsbrännan. Funkar jättebra!

2008-11-20 @ 10:24:48
Postat av: karin

köp rennie när du e i sverige det funkar absolut,kram

2008-11-20 @ 11:40:46
Postat av: Charlotte (stringsyster)

vilket galet foto. Jag ser helt vild ut...hahahah

Helt UNDERBART att skypa igar. Elian ar ju saaaa sot att jag bara vill ata upp honom. hoppas vi kan bo nara snart... alskar er hogt hogt!

PUSS PUSS

2008-11-21 @ 03:06:33
URL: http://askthelacys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0