Ni är bäst!

WOW så många svar ni ger mig, TACK för alla tips mot växtvärk. Vi kommer definitivt testa massage, pussar och vetevärmare. Jag kommer själv ihåg denna växtvärk men jag visste faktiskt inte om den verkligen existerade "på riktigt". Min systerson ville alltid ha bandage sötnosen så min syster knöt en scarfs på hans onda. Ni ska veta att era erfarenheter och tips är GULD värda!


Skrutten på väg till Pappa på jobbet efter dagis.
Idag hade han sina favoritullkläder ifrån TROLL, helt underbart mjuka och sköna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad sööt

2008-11-14 @ 23:01:09
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Snyggingen alltid lika fint klädd :0)

2008-11-15 @ 15:33:37
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0