Snart kommer vi Mamma!

Om en vecka imorgon så åker vi till Malmö för en mysig weekend hos Mormor och Ingemar! Jag och E ska gå på SPA, äta gott och bo på hotell. DET är föräldrars lyx vill jag lova.. Elian älskar dessutom både Mormor och Ingemar så han kommer stortrivas. Mamma ringer och undrar redan nu vad vi ska äta. Jag har önskat en massa gott.... LÄNGTAR! Tipsa gärna om ett bra hotell i Malmö som har GOD frukost.


Vet ni hur många i min omgivning jag tjatat på ska skaffa blogg? Hur många bloggar jag hjälpt till att starta? Ganska många av de länkar som finns härinne till vänster av mina vänner. Jag är så GLAD att det bloggar, så får man följa med i deras liv. Min önskebloggare är min Syster - världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hilton eller Jägersro hotell är jätte bra.

2008-11-12 @ 22:01:36
Postat av: Anonym

Hilton eller jägersro är jätte bra.

2008-11-12 @ 22:02:41
Postat av: HildeS

Ja, jeg har jo også begynt å blogge tilogmed;-) Det er vel primært for at mamma og pappa skal få se bilder av jentene jevnlig, men Sessan har også backet meg opp til å begynne...vi snakker jo så mye blogg hehe:-)

Så da ble det blogg på meg også gitt....

2008-11-12 @ 22:09:20
Postat av: HildeS

Jeg skrev jo blogg-adressen feil i innlegget mitt også....nybegynner vettu:-)

2008-11-12 @ 22:12:10
URL: http://treprinsesser.blogspot.com
Postat av: Gitte

Hilton! Testa brunchen! Helt outstanding!!1

2008-11-12 @ 22:18:39
Postat av: Gitte

Hilton! Testa brunchen! Helt outstanding!!1

2008-11-12 @ 22:18:45
Postat av: HildeSHildeS

Hmm...la jo inn innlegg isted?

Anyway, det jeg sa var at jeg også har begynt å blogge nå etter litt pushing fra Sessan:-) Skriver vel først og fremst for at mamma og pappa skal få se bilder av jentene, men ser for meg at jeg kommer til å syns det er morro å blogge:-)

2008-11-12 @ 22:22:01
URL: http://treprinsesser.blogspot.com
Postat av: Elin

Du är en av dem som fått mig att börja blogga! Älskar din blogg!

2008-11-12 @ 22:22:07
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Scandic mitt i stan. Superbra och nyrenoverat :-).

2008-11-12 @ 22:47:10
Postat av: Karoline

Vill rekomendera Rica Hotell som ligger på Stortorget 15 i Malmö. Va där på en liten kärleks weekend m min käraste i våras.. Suuuper mysigt hotell, nytt o fräscht.. O vilken underbar frukost! Den slår de mesta.. O såå skönt att hotellet ligger så centralt o bra!! Hoppas ni får mys!!!

2008-11-12 @ 22:52:28
Postat av: Karoline

Vill rekomendera Rica Hotell som ligger på Stortorget 15 i Malmö. Va där på en liten kärleks weekend m min käraste i våras.. Suuuper mysigt hotell, nytt o fräscht.. O vilken underbar frukost! Den slår de mesta.. O såå skönt att hotellet ligger så centralt o bra!! Hoppas ni får mys!!!

2008-11-12 @ 22:55:02
Postat av: Karoline

Vill rekomendera Rica Hotell som ligger på Stortorget 15 i Malmö. Va där på en liten kärleks weekend m min käraste i våras.. Suuuper mysigt hotell, nytt o fräscht.. O vilken underbar frukost! Den slår de mesta.. O såå skönt att hotellet ligger så centralt o bra!! Hoppas ni får mys!!!

2008-11-12 @ 22:57:40
Postat av: [ 20-årig singelmamma till Alice 3 år & Antonio 1 år ]

Brukar kika in hos din mamma ibland... Hehe, kul att hon också bloggar!

2008-11-12 @ 22:57:52
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Karoline

Vill rekomendera Rica Hotell som ligger på Stortorget 15 i Malmö. Va där på en liten kärleks weekend m min käraste i våras.. Suuuper mysigt hotell, nytt o fräscht.. O vilken underbar frukost! Den slår de mesta.. O såå skönt att hotellet ligger så centralt o bra!! Hoppas ni får mys!!!

2008-11-12 @ 22:59:51
Postat av: Anonym

Hej! vi bodde på Elite Hotel Savoy, ett 4-stjärnigt hotell precis vid tågstationen, be om att få ett nyrenoverat rum för de har olika. Frullen är superb! Vi bokade på elite hotels hemsida och fick priset runt 750 per natt, men när man bokar där kostar det 1100 typ så boka på nätet och betala innan! Mvh Anna

2008-11-12 @ 23:07:08
URL: http://pannis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hilton helt klart! Ha det mys! :)

2008-11-12 @ 23:20:50
Postat av: Josefine E

Härligt att ni ska till Malmö

Radisson Sas Hotell Malmö har supergod frukostbuffé.. finns allt :) Rummen är helt ok! Hilton har jag inte bott på men jag skulle tro att det är kanon. Hoppas ni får det supermysigt helg :)

Kram Josefine

2008-11-12 @ 23:27:48
Postat av: Clara

Jag har också hört att HILTON ska vara jättebra!! Kul med Malmö, det är en fin stad (säger jag som bor här:) Ha en fin morgondag!

2008-11-13 @ 01:18:18
URL: http://cladda.blogspot.com
Postat av: S

hotell baltazar, så mysigt jättebra frukost. booking.com



kram

2008-11-13 @ 06:19:02
Postat av: Alexandra

2008-11-13 @ 08:41:29
Postat av: Alexandra

Mysig blogg du har.. :) Hilton är inte fy skam.. Bodde där förra sommaren! :) Ha en bra dag!

2008-11-13 @ 08:43:02
URL: http://alexandraaaa.blogg.se/
Postat av: Fröken Persson



Jag måste ju rekommendera ELITE hotellen. Eftersom jag jobbar på ett =) Har aldrig varit på dom i Malmö dock men jag vet ju vad kedjan står för och vilken standard vi håller. Hoppas ni får en mysig helg!

2008-11-13 @ 08:56:09
URL: http://personligapersson.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Sist jag var i Malmö bodde jag på Rica hotell. Supercentralt och smarrig frukost! Ett självklart val för mig nästa gång jag åker dit. Man fick pressa egen juice och det var min stora craving när jag var gravid så det passade mig perfekt :)



/LINA

2008-11-13 @ 09:16:42
Postat av: åsa

Pluggade hotell och har varit på de flesta hotell i Malmö. Radison SAS har BÄST frukostbuffé, fin och god med massa blandat. jätte mysigt att sitta också. Ligger precis vid centralen så nära och bra till allt.

Scandic Kramer är JÄTTE fint men frukosten där är inte lika fin. det ligger ju på stor torget nära lilla torg.

hotell noble house är också jätte fint, lite mindre hotell men verkligen att rekomendera. Också det ligger precis vid lilla torg och åhlens huset.



Tror du kommer hitta något bra.

KRAMAR

www.honsomler.devote.se

2008-11-13 @ 11:37:34
URL: http://honsomler.devote.se
Postat av: Anna

Som många andra så säger jag Rica Hotell, helt fantastiskt på många sätt! supermysiga hotell receptionister som känner igen en trots att man inte varit där på flera månader och en frukostbuffé som klår allt..=)

/anna

2008-11-13 @ 12:39:44
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Nickan

Vad roligt att du ska till skåne! Kanske man får se dig strosa omkring i stan=) Hoppas på det, hade varit som att se en kändis! Jag hade blivit överlycklig. Du är min idol och förebild till tusen! hur länge ska ni vara här? Kramar

2008-11-13 @ 13:01:03
Postat av: Pethra

Hiltons frukost är outstanding, den bästa i Malmö. Vi åt där ibland när vi skulle lyxa till det om helgerna när vi fortfarande bodde där nere.

2008-11-13 @ 13:22:41
Postat av: Johanan

Hotell Nobel House är jätte mysigt ligger centralt och lugnt och väldigt mysigt hotell. Best Western tror jag det är om ja inte minns fel



http://www.malmo.com/swedish/tourism/hotels/hotelinfo.asp?id=73&Menu=Tourism

2008-11-17 @ 08:43:30
Postat av: Erica

SAS Radisons frukost har allt man kan tänka sig, pannkakor, fattiga riddare, meloner, massa olika bröd, små muffins, små bullar + allt det vanliga mm :)

2008-11-17 @ 08:57:43
Postat av: Maria

Hej!



Jag kan verkligen rekommendera Radisson SAS <a href="http://www.hotels.se/hotell-sverige/hotell-malmo/"> hotell i Malmö</a>! Frukostbuffén var utomordentlig och hotellets gym var av toppklass!



Hälsningar



Maria

2009-03-27 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0