Toppat luggen!

Idag skulle jag egentligen sova efter dagislämning men det gick sådär så jag somnade precis innan jag skulle åka, lite typiskt men jag fick iallafall ca 30 minuters sömn vilket behövdes! Kan oavsett inte sova länge då jag får ont i nacken. Haha jag känner att det är slutspurten som närmar sig nu och jag LÄNGTAR tills bebisen är här hos oss i huset!!!!

Jag fotade iallafall mig själv i farten innan jag åkte in till stan. Först klippte jag min lugg, sen hälsade jag på på jobbet och hämtade mina saker och sen hämtade jag en GLAD Elian som satt och åt yoghurt och havrefras med sina friends.




Skönaste klänningen ifrån Monki och MAMAtights ifrån H&M + grå Lindexkofta fick bli dagens idag.
Armband Amanda Egilson och DIVA ( kanske norskt?)


Magen som rör sig hela tiden vart jag går ;-)

Ps. Golvet på bilderna ska rivas ut imorgon och hela nedervåningen får sprillans nytt... Spännande och SKÖNT att de fixar det innan julen är här. Allt pga en skada under diskbänken.

Kommentarer
Postat av: Linda

Undrar bara hur du får din lugg så snygg?=)

Fönar du och plattar den?

Vad använder du för produkter för att hålla den på plats?=)

2008-11-26 @ 21:12:41
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla du, om du ser i inlägget ovan så står allt väldigt tydligt =) KRAM!

2008-11-26 @ 21:53:28
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Jenny

Armbandet är svenskt.. En av mina bästa tjejkompisar (www.jomensaatte.blogg.se) har faktiskt gjort designen på just det armbandet du har på dig. Och jobbar kvar i Lunda butiken. Jobbade själv som butikschef i butiken i Lund, men har precis slutat pga vi tyvärr skulle lägga ner! Vi läser båda din blogg flitigt, och såg att du även hade dina örhängen på bröllopet från Viva La Diva. Dom är så fina! Stor kram och lycka till med magen!

2008-11-26 @ 21:59:32
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/
Postat av: Elin Fossmo

Vilken gosig mage du har! :D

Jag går också hemma nu och väntar på bebis, kul att jag hittat din blogg så jag har nåt att fördriva dagarna med! Inte alla som uppdaterar så flitigt som du! :P



Önskar dig och familjen all lycka!!

2008-11-27 @ 00:04:49
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0