Vår mysiga första advent!


Stor och Liten.
Då vi kom till nästa kyrka var det SNÖ så vi pulsade lite vilket bara var mysigt.

Henrik, Pernille och Ashi äter god mat.
Vi visste inte att det skulle gå att köpa så mycket god och billig mat på mässan så vi köpte med oss Godt Bröd.
Men en god chokladkaka fick jag i mig, endast 5 ;- kostade den. Jag köpte också fina ullbyxor till Lillasyster som hon får ha om några år och en mysig sovpåse i ull.




Eivind gjorde faktiskt en guldig julängel med prinsesskrona åt mig och jag blev så glad.
MEN vi glömde den där på bordet då den skulle torka haha.


Spännande med tågbana.


De här busungarna röjde järnet i kyrkan som var tom medans julmässan pågick i rummet bredvid.
Här sitter de ned i någon minut och har teaparty.


E fick smaka...




Spännande att räkna...
Det är så härligt att se dessa små och hur glada de är i varandra. De ropar efter varandra varje dag, vill se på bloggen på den andre och då de leker gör de likadant, pratar sitt eget språk och skrattar MASSOR.
De är också väldigt glada i alla oss föräldrar för alla ska liksom bära och kramas - MYS!


Sen bar det av hem till Ashi and family.


Elian säger ofta Nej Mamma inte nu då jag tar fram kameran så Lillasysters ankomst blir bra ur fotosynpunkt.
Detta är alltså ett skämt, men jag saknar att få fota honom som jag vill som jag tidigare kunde. Nu springer han oftast iväg och de ögonblick jag vill föreviga går såå snabbt.
Älskar dig min envisa underbara son!










Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh så mysigt! :-)

2008-11-30 @ 20:08:24
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Josefine

Ja verkligen en perfekt dag!:)

2008-11-30 @ 21:21:03
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0