Dagishämtning!

Nu är vi hemma och Mormor står vid spisen och lagar fisk, ägg, sås och potatis. Elian leker och jag har precis packat upp dagispåsar, matkassar och annat! Då vi hämtade Elian så började det plötsligt ösregna och alla fröknar + barn stod under tak och sprang in då vi kom. Sen sken solen igen då vi satte oss i bilen. Elian var superglad att Mormor var med och det är bara hon som får ta på skor, jacka, byta blöja och ja allt egentligen.



På väg hem ifrån dagis, spanar på himlen. Det var konstigt att det var mörkt på ett ställe och ljust på ett annat tyckte Elian!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig helg, med massa mys!

Du har en jättebra blogg som alltid är lika kul att besöka.

Kram

2008-10-24 @ 17:47:14
Postat av: Josefine

TACK snälla och jag önskar dig detsamma!!

KRAM

2008-10-24 @ 19:40:42
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: sabina

Hej!

Jag har läst din blogg en längre tid,och den får mig alltid på gott humör..

Du utstrålar positiv energi!!! :)

Njut av helgen, när du har så trevligt besök! :)

Kram, Sabina

2008-10-25 @ 00:25:57
Postat av: Josefine

sabina: TACK så glad jag blir! Önskar dig en underbar helg!

KRAM

2008-10-25 @ 07:31:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0