En stund i solen!


Fina Anne i snygga nya skor, men solen var så stark så bilden blev väldigt skarp.

Soligt ute idag, så UNDERBART!
Jag och Anne tog en tur till Kaffepikene och köpte kanelbulle och gott kaffe. Vi hann inom apoteket också där jag fyndade fina ullsockar till Elian. ( Dagens tips för er i Norge, Apotek1 149kr för 6par. )


Bullen själv!
Kläder idag: Linne By Malene Birger, strumpbyxor H&M Mama, klänning  med knyt Gina Tricot och kofta H&M Trend
 ( gammal)

Sen inne på Narversen skulle Anne byta in en lott och damen bakom disken som känner igen mig ( frågar alltid efter MAMA och Family Living) frågade om jag inte skulle ha de nya numren. BRA kundeservice - få kunden att känna sig speciell. Då köper vi garanterat :)



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej! Då jag också är gravid (v30) så diggar jag dina dagens outfit. Man får ju lite tips... Idag gillar jag din kofta och klänning. Vart kommer de ifrån?

Ha de!

2008-10-09 @ 10:39:42
Postat av: Josefine

tack snælla! la in info i inlægget nu =) Grattis till din graviditet, så spænnande!KRAM

2008-10-09 @ 10:41:44
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Maria

Tänk om jag får vara så snygg den dagen jag bär på ett liv i magen =)

2008-10-09 @ 11:01:25
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: Jessica

Hej! Super snygg outfit! Då jag är på jakt efter en ny väska undrar jag var din snygga svarta kommer ifrån?

/Jessica

2008-10-09 @ 11:10:00
Postat av: Josefine

TACK!



Min väska är lila och kommer ifrån H&M.



KRAM!

2008-10-09 @ 11:23:13
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Jenny Angel

Hej, hur mycket kostade dina nilsson stövlar? Letar efter liknande nämligen.

2008-10-09 @ 11:34:43
Postat av: Josefine

Jenny Angel: 1695 kr tror jag! Love them och du kan ha dem hela hösten och vintern!

2008-10-09 @ 11:40:26
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Chez

Asså Jag älskar din blogg, du är så äkta! och en riktigt go mamma! din blogg är den bästa, alla andra skiver bara om grejer som dom vet folk vill läsa men du skiver om ditt riktiga liv och personliga grejer!. jag måste läsa din blogg varje dag du gör mig på bra humör är själv gravid med fösta barnet och är 21! och jag ser dig du är 24 och du har kommit så långt med livet jag beundrar verkligen dig! ha de bäst / chez

2008-10-09 @ 11:53:24
Postat av: Maria

Så du om de har ullsokkene opp til str 33???

Det er jo virkelig et fantastisk funn!

2008-10-09 @ 12:01:30
Postat av: Karolina

Du är otroligt söt, passar i gravidbullen :) Jättefin och kul blogg också! Kramar

2008-10-09 @ 22:07:10
URL: http://kalaskarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0