GRATTIS!!!

Nu lägger jag Elian här och springer emellan hans rum och kontoret / gästrummet som ligger vägg i vägg med hans rum. Så var det dags att lotta fram den lyckliga vinnaren i tävlingen om presentkortet och det blev:



"Postat av: Josefine,Blekinge Tycker att det rä kul med lite annorlunda kläder, här på landet klär alla sina barn i liknande kläder, PoP, Lindex etc. Jag vill ha något nytt och kul till min son! 2008-10-15 @ 10:59:26 "



GRATTIS till fina vinsten!
Jag behöver din epostadress så att du kan få din vinst.


Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Hejsan och åter tack för den bästa bloggen! (Den blir ju inte sämre av att jag vinner!) : )



Jag som aldrig ens vinner på en Trisslott har vunnit, blir jätteglad! Och min son blir säkert också glad över lite nya tuffa kläder!

Åter igen, tack!



ha en bra kväll!



Min mailadress är: [email protected]

2008-10-20 @ 19:45:35
Postat av: Josefine

Så KUL! Tack för dina fina ord! Det känns jättekul att du vann, mailar dig så snart jag vet hur jag ska ge dig presentkortet :)

TACKDETSAMMA!

KRAM

2008-10-20 @ 20:21:25
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0